Dufen Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 (endret) Kan noen forklare meg følgende. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvordan i hel***e får man åpnet den døren som er i nærheten av monolitten som avslører monolitten som en bløff? Har hørt at man får en kode i et sidemission, men har bare hørt dette... Døra er opp en stige etter at man kommer opp trappa som fører til gangen rundt monolitten / "Wishgranter" Har ikke lyst å spille spillet på nytt for å finne ut av dette... Arghhh... Endret 18. april 2007 av barerobert
Footy Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 (endret) Vel jeg tørr ikke trykke på "spoiler" før du forteller meg hvilket spill det er snakk om.. *Edit* Der redigerte du topic ja... da veit jeg ikke Endret 18. april 2007 av Footy
Dufen Skrevet 18. april 2007 Forfatter Skrevet 18. april 2007 Vel jeg tørr ikke trykke på "spoiler" før du forteller meg hvilket spill det er snakk kom.. 8417750[/snapback] Hehe... Så det nettopp...
McStorvik Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 (endret) Kan noen forklare meg følgende. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvordan i hel***e får man åpnet den døren som er i nærheten av monolitten som avslører monolitten som en bløff? Har hørt at man får en kode i et sidemission, men har bare hørt dette... Døra er opp en stige etter at man kommer opp trappa som fører til gangen rundt monolitten / "Wishgranter" Har ikke lyst å spille spillet på nytt for å finne ut av dette... Arghhh... 8417739[/snapback] det finnes 7 forskjellige slutter, men er ikke helt sikker på hvordan du kommer fram til koden, har vel noe med det oppdraget du får i begynnelsen om å drepe Ghost. Stryker eller hvaforno det var han heter, jeg fikk den kjiipe slutten, er så nyskjerrig skal ta å begynne spillet på nytt å finne ut , hvis du ikke gidder det kan du google stalker endings. så får du se alle 7 sluttene da får man også hvite va fan man egentlig gjør der, å alt man trenger å vite, men vettafan hvordan man kommer seg dit Endret 19. april 2007 av McStorvik
Dufen Skrevet 20. april 2007 Forfatter Skrevet 20. april 2007 (endret) Noen som kan svare på dette? Hvordan åpner man denne døra Døra er rett Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ved inngangen til wishgranteren på slutten... Som dere ser er det ingen kodelås ved siden av døra... Er dette en bug eller? MAX irriterende... Endret 20. april 2007 av barerobert
The_Zealot Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Noen som kan svare på dette? Hvordan åpner man denne døra Døra er rett Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ved inngangen til wishgranteren på slutten... Som dere ser er det ingen kodelås ved siden av døra... Er dette en bug eller? MAX irriterende... 8432809[/snapback] Du må finne dekoderen til døren. For å finne denne må du først gjøre questen der du må finne "guide," og så følge denne questen videre til du får questen å finne dekoderen på hotellet i det nest siste området.
Dufen Skrevet 22. april 2007 Forfatter Skrevet 22. april 2007 Noen som kan svare på dette? Hvordan åpner man denne døra Døra er rett Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ved inngangen til wishgranteren på slutten... Som dere ser er det ingen kodelås ved siden av døra... Er dette en bug eller? MAX irriterende... 8432809[/snapback] Du må finne dekoderen til døren. For å finne denne må du først gjøre questen der du må finne "guide," og så følge denne questen videre til du får questen å finne dekoderen på hotellet i det nest siste området. 8433007[/snapback] Thanks X 1000... Nå skal det bli krig...
Armageddon Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Er det egentlig mulig å finne Strelock? Fikk aldri vite noe mer om han hvertfall.
smelx Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Dere som tydeligvis har spilt såpass langt i STALKER... hva syntes dere? Har litt lyst til å teste det, men er litt usikker... Morro?
RIP Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Dere som tydeligvis har spilt såpass langt i STALKER... hva syntes dere? Har litt lyst til å teste det, men er litt usikker... Morro? 8479126[/snapback] Det er veldig rart i begynnelsen, iallefall med skytinga og våpnene. Men det blir gøy etter hvert
Dufen Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 Noen som kan svare på dette? Hvordan åpner man denne døra Døra er rett Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ved inngangen til wishgranteren på slutten... Som dere ser er det ingen kodelås ved siden av døra... Er dette en bug eller? MAX irriterende... 8432809[/snapback] Du må finne dekoderen til døren. For å finne denne må du først gjøre questen der du må finne "guide," og så følge denne questen videre til du får questen å finne dekoderen på hotellet i det nest siste området. 8433007[/snapback] Hmmm... Hvilken quest er DET? Hvor får man den questen ?
Armageddon Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Tror man får questet etter man har slått av scourcher. Men det kan ha vært etter x-16 og..
alinor Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor For å komme bak den døren må du gjøre en chain med quests og som er den hvor du skal finne stalker, etterhvert ender du opp med en dekoder som skal hjelpe deg med å komme gjennom døren. Endret 1. mai 2007 av alinor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå