Gå til innhold

Har en lvl 29 warrior twink, hva trenger jeg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
www.wow-loot.com sier bare jeg. :)

8414981[/snapback]

Sett den henvisningen der mange mange ganger. Er det bare meg som ikke finner loot for en god del lavere level enn 58-70 der?

Skrevet

Hmm, en smart ting;) Gå på ct-profiles.net

Der søker du på 29 warrior finner du mange twinks;)

Dumme dumme deg som venter med å twinke på 29, du kommer til å dinge av instance runs vist du er uheldig.

Skrevet
Hmm, en smart ting;) Gå på ct-profiles.net

Der søker du på 29 warrior finner du mange twinks;)

Dumme dumme deg som venter med å twinke på 29, du kommer til å dinge av instance runs vist du er uheldig.

8415033[/snapback]

er han smart og har en high lvl som kan booste han burde han la han cleare opp til de som evt dropper det itemet han skal ha ;)

Skrevet
www.wow-loot.com sier bare jeg. :)

8414981[/snapback]

Sett den henvisningen der mange mange ganger. Er det bare meg som ikke finner loot for en god del lavere level enn 58-70 der?

8415008[/snapback]

Trykk på pre-BC list eller noe sånt. Altså når du har valgt den klassen du vil finne loot til.

Skrevet

Trykk på pre-BC list eller noe sånt. Altså når du har valgt den klassen du vil finne loot til.

8415899[/snapback]

Takker og bukker. Det der burde jeg ha funnet ut av selv, men innimellom så ser jeg meg fullstendig blind på enkelte detaljer.

Skrevet

8415899[/snapback]

Takker og bukker. Det der burde jeg ha funnet ut av selv, men innimellom så ser jeg meg fullstendig blind på enkelte detaljer.

8416380[/snapback]

Tok sin tid før jeg fant det ut selv. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...