Bob Sacamano Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Hei, leter etter en fyr som heter raynil. Fikk et tips om an han befant seg på olav's tap, men finner han ikke, og år ikke ett ord ut av noen.. Quest markøren står på olav's tap også, men jeg finner han rett og slett ikke Kan noen hjelpe? Takk
FredrikFtw Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 I et av rommene finner du dagboka hans. Bak en kommode eller noe.
Bob Sacamano Skrevet 17. april 2007 Forfatter Skrevet 17. april 2007 I et av rommene finner du dagboka hans. Bak en kommode eller noe. 8407852[/snapback] Finner ingen dagbok. Men et av rommene der er stengt? Tror du det kan være noen inni der, og hvordan kommer jeg in?
DP Rusher Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Prøv å snakke med Olav. Han gir deg nøkkelen til rommet hvis du persuader ham littegrann.
Bob Sacamano Skrevet 17. april 2007 Forfatter Skrevet 17. april 2007 persuader? sånn du gjør for at han skal like deg? Men fant raynil's key når jeg snek meg innpå han, men hvor skal jeg nå?
DP Rusher Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Det står grei forklart her. Du kan enten persuade Olav (få ham til å like deg) eller snike deg innpå ham og stjele den. Husker ikke helt hva Raynils key er til, men tror det er til kisten hans eller noe sånn inni den caven du finner ham i til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå