Anathema Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Are Computers Endangered hvem er best?? 8469234[/snapback] Are Computers Endangered får min stemme. Ikke veldig mange gode forslag dog, syns fortsatt ACE gjør seg like godt uten noen mening på hver av bokstavene, i og med at det betyr noe i seg selv. PS. Det heter hvilket.
Raijin Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 (endret) Sleng opp en poll! Bra at forslagene mine falt i smak, da Endret 1. mai 2007 av Raijin
pasilac Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Sleng opp en poll!Bra at forslagene mine falt i smak, da 8509686[/snapback] Hvordan får man poll?
Jooakim Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 (endret) Finn på et navn selv - ikke la oss brukere forstyrre deres kreative side! Og igjen, navnet på klanen har ikke mye å si. Jeg mener at jo enklere eller morsom klannavnet er, jo bedre er det. Endret 1. mai 2007 av Jooakim
Namek Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 gi din stemme! Alienated CSS Extremist Advanced Cerial Entity Addicted Counterstrike Elephant Action Centered Entity All Competition Eliminated Are Computers Endangered Advanced Counter Elite All Competition Eliminated Arranged Contemporary Establishment A Clown Erection hvem er best?? hold det ontopic plz 8469234[/snapback] Likte de to best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå