Gå til innhold

Creative 5700 eller logitech z680


Anbefalte innlegg

Hei igjen, skal kjøpe nye høytalere til pc n , det er viktig at de har Dolby digital dekoder, har sjekket ut de to nevnte ovnefor.

Da creative koster 2900 og logitech 3400, men så sjkker jeg spesifkasjoner så står det at creative har 70 watt effekt og logitech har 450 watt effekt.. Hvordan kan det være så stor forskjell ,,,,,

Har også hørt noe om skurringen i logitech høytalerne noen som har erfaringer med dette eller???

Hva burde jeg kjøpe, skal kjøpe de før jul,, gi meg noen bra svar nå ???

 

God Jul

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
gå for logitechen, sykt kraftig lyd. klar uten  skurring

 

Klikke helt for deg nå? Du kan jo ikke unngå og se alle som har problemer med sine Z680 høytalere. Bare søk litt og se litt så finner du 2poster.

Der kommer det fram at ALLE som har fått de høytalerne har fått høytalere som skurrer. Har tilogmed snakket med en som har testet dem og han tok opp litt lyd med MIC. Var helt sykt plagsom skurring.

Lenke til kommentar
gå for logitechen, sykt kraftig lyd. klar uten  skurring

 

Klikke helt for deg nå? Du kan jo ikke unngå og se alle som har problemer med sine Z680 høytalere. Bare søk litt og se litt så finner du 2poster.

Der kommer det fram at ALLE som har fått de høytalerne har fått høytalere som skurrer. Har tilogmed snakket med en som har testet dem og han tok opp litt lyd med MIC. Var helt sykt plagsom skurring.

 

les på dinside,de syns de var knall!

kanskje de som har problemer ikke har kobla dem digitalt?

Lenke til kommentar
gå for logitechen, sykt kraftig lyd. klar uten  skurring

 

Klikke helt for deg nå? Du kan jo ikke unngå og se alle som har problemer med sine Z680 høytalere. Bare søk litt og se litt så finner du 2poster.

Der kommer det fram at ALLE som har fått de høytalerne har fått høytalere som skurrer. Har tilogmed snakket med en som har testet dem og han tok opp litt lyd med MIC. Var helt sykt plagsom skurring.

 

les på dinside,de syns de var knall!

kanskje de som har problemer ikke har kobla dem digitalt?

 

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=71143&forum=79

 

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=69898&forum=79

 

Alle tester sier at de er fine. Men alle jeg har snakket med (ENdel på andre forum også) Sier at de skurrer som F...

Begynner og tvile på logitech nå.. 540 og 560 høytalerne er derimot glimrende.[/url]

Lenke til kommentar

Poenget med å kjøpe høytalerne er at det må være Dolby digital dekoder og så vidt jeg har forstått så er det ikke det på 550 THX. Ble mer keen på logitechen etter at jeg leste om de på dinside.no de fant ikke noe problem med lyden der. Dessuten så er det jo to år garanti på dem :) trenger det......

Lenke til kommentar

Jeg har selv et Z-560 og synes de er helt topp, skal til å legge ut for Z-680 nå. Har sjekket en del rundt for å finne ut om CREATIVE har noe å stille opp mot. Har et par kompiser som skal kvitte seg med megaworks for å bytte til logitech. Ellers så er det en eller annen som påstod at Z-680 kostet 5600,- var det LIRE eller for sist jeg sjekket så kostet de 2990. på MPX.NO, eller 3990 på TELEHUSET som jo operer med ca samme pris som SPACEWORLD. Skal du bruke systemet mer en til bare data så er det ingenting som slår Z-680. Ikke bry deg så mye med tester når du skal velge system(selv om logitech faktisk kommer best ut der også). Men gå på butikken og prøv ut begge to selv å finn ut hva du liker best, så kjøper du det.........

Lenke til kommentar

Har sett noen på nettet...... men ikke mer enn 2.... Den ene kom de likt ut.... Grunnen til at logitech vant den testen var bedre satelitter.......... Men det er jo bare smak og behag..... Til slutt kommer det jo an på hver enkelt og hva han liker.... Ville bare si at idag bestilte jeg meg Z-680!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...