Bredoc Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Slacka rundt i Netherstorm i går å gjorde bare quester nede ved Krin`var Village. Tjente på litt over en time rundt 200gull bare på quest reward salg, vendor trash, og gull for quester isteden for xp. Tror nok det skal gå greit å farme inn 4,2k i løpet av et par tre uker. Kan nok gjøres fortere også, men jeg har annet å gjøre enn å bare farme å sitte med wow hele tiden.
Pazaak Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 6000g nå er mye mer enn 900g var pre-tbc. Det er ikke snakk om en 3-400% inflasjon. 8410621[/snapback] Les posten omigjenn du, han siktet til første halvåret når wow var ute...
Rookie_NO Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Selv har jeg swiftmount, 2.2k i banken og kjøpt meg til exalted med Aldor, helt uten noen form form grind. Det finnes andre måter å få tak i WoW penger på enn grinding. 8404705[/snapback] Og for oss som er "lovlydige" spillere og ikke vil bryte EULA, er ikke dette et godt alternativ... 8404754[/snapback] Takk for tilbakemeldingen din angående kjøp av gull! Hvorfor du går helt offtopic og nevner dette som svar på mitt innlegg forstår jeg ikke, men som andre har nevnt så finnes det alternativer til grindinga du tydeligvis holder på med... I mitt tilfelle så er det AH + folk i guildet som gir seg og da også gir bort gull som har vært utslagsgivende. Ikke mer skummelt enn det.
elf_man Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Selv har jeg swiftmount, 2.2k i banken og kjøpt meg til exalted med Aldor, helt uten noen form form grind. Det finnes andre måter å få tak i WoW penger på enn grinding. 8404705[/snapback] Og for oss som er "lovlydige" spillere og ikke vil bryte EULA, er ikke dette et godt alternativ... 8404754[/snapback] Takk for tilbakemeldingen din angående kjøp av gull! Hvorfor du går helt offtopic og nevner dette som svar på mitt innlegg forstår jeg ikke, men som andre har nevnt så finnes det alternativer til grindinga du tydeligvis holder på med... I mitt tilfelle så er det AH + folk i guildet som gir seg og da også gir bort gull som har vært utslagsgivende. Ikke mer skummelt enn det. 8422248[/snapback] Ja, for det å henge over AH tar ikke tid Og skal få gå rundt og håpe på at noen med masse Gold plutselig skal slutte og gi akkurat DEG gold? Synes ikke argumentene dine holder mål..
Lycantrophe Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Selv har jeg swiftmount, 2.2k i banken og kjøpt meg til exalted med Aldor, helt uten noen form form grind. Det finnes andre måter å få tak i WoW penger på enn grinding. 8404705[/snapback] Og for oss som er "lovlydige" spillere og ikke vil bryte EULA, er ikke dette et godt alternativ... 8404754[/snapback] Takk for tilbakemeldingen din angående kjøp av gull! Hvorfor du går helt offtopic og nevner dette som svar på mitt innlegg forstår jeg ikke, men som andre har nevnt så finnes det alternativer til grindinga du tydeligvis holder på med... I mitt tilfelle så er det AH + folk i guildet som gir seg og da også gir bort gull som har vært utslagsgivende. Ikke mer skummelt enn det. 8422248[/snapback] Ja, for det å henge over AH tar ikke tid Og skal få gå rundt og håpe på at noen med masse Gold plutselig skal slutte og gi akkurat DEG gold? Synes ikke argumentene dine holder mål.. 8429115[/snapback] Med Auctioneer tar ikke AH mye tid.
.tomf Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Faktisk bare 15min en eller to gang om dagen. 15min tar ikke mye tid.
PSV Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Å skaffe seg penger har alt med å vinne AH og gjøre. For min egen del, har jeg penger til 3 epic flying mounts om det så skal være (3skills altså), men det skylder KUN å henge på AH. Ett eksempel var i går, det lå cirka 30 primal mana ute på AH, kjøpte de for rundt 17g per stykk, 85g per 5 altså. Så laga jeg spelldamage/stamina kits til pants av dem, altså brukte 85g per spellthread. Og solgte for 130, så hadde jeg plutselig tjent 200g, med 5 minutters arbeid på AH. Flere ting som jeg vil anbefale folk å gjøre det med er Shadowcloth (lag soulshard-bags, de selger sykt), Primal Mooncloth (lag 20slots, de selger også helt vanvittig), Primals generellt (lag Primal Might om du er alch, en 5x procc er ikke langt unna. Transmute billigprimal til dyrprimal, selg, kanskje opptil 40g fortjeneste). Bruker Addon til å scanne AHpriser og lignende btw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå