Zentura Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 (endret) Problemet er at da jeg går innpå spillet og skal logge meg på EA master server, logger den alldrig inn. Kan sitte opptil 15 min før jeg får beskjed om at det ikke går. Nettet fungerer, så jeg ser ikke problemet. 1.20 patch er lastet ned. Takker for svar. Er ny her og er ikke kjent med forumet, så mulig dette er tatt opp før. Mhv Endret 16. april 2007 av Zentura
n4w Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Tja har det samme problemet selv da :!: Er ikke helt sikker på hva problemet er men kommer det opp hos deg: Didnt find any local network OK Retry eller lignende? Prøv da å slå av brannmuren først Hvis det ikke hjelper slår du på og legger bf i tilatelses lista Kan hende det hjelper
cypherbase Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Ehm, vet ikke om dette hjelper deg noe, men en jeg kjenner hadde samme problem med BF2 i over 3 dager. Han fikk ikke logget på Masterserveren i hele perioden. Til slutt tok han å reinstallerte spillet og da virket det som det skulle. Hva han gjorde i mellomtiden, om han fiklet med firewallen eller liknende vet jeg ikke. Men i nødstilfelle kan du prøve å reinstallere... :S kjedelig, men verdt et forsøk. NerosMinds' måte får deg i hvertfall til å teste ut firewallen, men kanskje han trenger å åpne porten som BF2 bruker også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå