Gå til innhold

Bra profession for hunter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Engineering: PvP (gjelder forsåvidt alle klasser).

Leatherworking m/Dragonscale Specialization: Utstyr som gir gode items for bruk selv. Gir også ammo pouches/quivers.

Blacksmithing Armorsmith/Weaponsmith: Armorsmith har to (?) gode chest-rustninger som passer for hunters, en blå og en oppgraderbar epic. Weaponsmith gir gode våpen for hunters, men kanskje man får tak i bedre enklere? Sonic Spear er visst særdeles populært, om jeg har fått det med meg rett.

Tailoring: Lag egne bags og fang motstandere i nett?

Jewelcrafting: Lag egne ringer, necks og socket-gems.

Enchanting: Enchant ditt eget utstyr. Det eneste du ikke kan få av andre er såvidt jeg vet ring-enchanter, men jeg kan ikke se at det er nødvendig for en hunter å ha enchanting for dette.

Lenke til kommentar

Jeg har herbalism og alchemy. Ser ut til at alchemy blir kraftig nerfet. Håper mange reroller slik at jeg faktisk kan tjene litt penger på primal might transmutes igjen.

 

Leatherworking har noen virkelig gode items (some krever at du har leatherworking). Du får pattern til disse fra traineren tror jeg.

 

Jeg ville gått for skinning og leatherworking. Når leatherworking er maxet, ville jeg byttet skinning med mining.

Lenke til kommentar

Uten å ha prøvd i det siste, så ser jeg for meg at det blir ganske dyrt fra 200-300, og fra rundt 320-350+. Grunnen er at det i stor grad er mange færre som samler materialene som kreves på de skilllevlene, eller at de generelt er dyre. Spesielt enchanting er ganske så grisedyrt slik jeg ser det, fra 200-300. Jeg anbefaler i stor grad å plukke opp et passende profession om du ikke allerede har det, og levle det helt opp.

Lenke til kommentar
Uten å ha prøvd i det siste, så ser jeg for meg at det blir ganske dyrt fra 200-300, og fra rundt 320-350+. Grunnen er at det i stor grad er mange færre som samler materialene som kreves på de skilllevlene, eller at de generelt er dyre. Spesielt enchanting er ganske så grisedyrt slik jeg ser det, fra 200-300. Jeg anbefaler i stor grad å plukke opp et passende profession om du ikke allerede har det, og levle det helt opp.

8397125[/snapback]

 

Jeg har 375 herbalism og 365 alchemy med elixir master, så jeg er veldig usikker på om jeg skal kaste bort det. :)

 

 

EDIT:post nr. 666 :cry:

Endret av bjorshol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...