Gå til innhold

Logitech wireless tastatur og mus (optical) Problemer....


Anbefalte innlegg

Hei jeg har med dette utstyret endel problemer i spill.....

 

Jeg spiller som vanlig en god stumd... uten problemer plutselig hører jeg en lyd ( som når man kobler til en ekstern hardisk til maskina --> ding dong). så mister jeg all kontroll og personen jeg styrer i spillet bare fortsetter å går i den rettningen som jeg gikk før dette hente til han treffer en vegg eller faller utfor et stup..

 

Hvis tilfellet er at han treffer en vegg så blir han stående å gå mot veggen en 5 - 10 sec tid, så fryser alt i 3-4 sec og etter det hører jeg nesten den samme lyden --> ding dong... så kan jeg fortsette..

 

Dette var vanskelig å forklare men men.... det er meget irriterende at dette intreffer da det kan ødlegge hele runden for deg om du går rett utfor et stup i en match du har høy score osv...

 

Vet oxo at logitech driverene ikke er nå særlig så på musa har jeg windows driverene installert, men alikevel hender dette.

 

Noen som har tips og råd hva jeg kan gjøre??

 

Alle svar mottas med stor takk :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet hva som er feil. Har fått samme lyd mange ganger.. med Win XP ikke sant??

 

men det er først ding dång, så dång ding. :smile:

 

men det skjedde hos meg med min Freestyle Gamepad, og med Scanneren, og med Den optiske musen med ledning, og med Mustec Mini3 digitalkameraet mitt. Ikke alle lagde lyden, men problemet er det samme. USB portene mine virker som om de slår seg av og på, nå en usb kontakt blir trekt ut, kommer ding dång, og når den settes inn igjen kommer dång ding.

 

Tror kanskje det er hovedkortet mitt som er fucked!

 

Har du flere USB enheter? Hva slags Hovedkort har du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...