Gå til innhold

Backup av mine xbox 360 spill


aic007

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har fått modifisert min xbox 360, og har også lagd image av mine spill som jeg vil ha back up av, men har et lite problem. Når jeg har brent image ved bruk av clone cd og skal kjøre double layer dvd'en i xbox'en, så får jeg feilmelding om at det ikke kan lese fra cd'en.

 

Noen som vet åssen man fixer dette, og er det double layer plater man skal bruke ?

( Har hørt om noe som heter dual layer også, men vet ikke om det er det samme )..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lasta det ned :p

 

Bare sa det for å leke "snill" og politisk korrekt. ( men dette er ingen lovbrudd, fordi jeg har original versjonen av spillet, vil bare ha backup )

 

Hvordan pleier dere å brenne deres spill, og hva slags plater bruker dere ( hvilke merke ) ?

Lenke til kommentar
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...