Gå til innhold

Posten herpet PC


zup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-19 12:33, skrev zup:

Jeg sendte en PC i posten som norges pakke. Brukte samme embalasje som kabinettet kom med, men på vei til motakker har nå kabinettet fått store skader. Er det noen som har erfaring med klage på postens behandling av pakker? Tar imot tips og ideer.


 

Jeg tror de fleste pakker som blir sendt med Posten er forsikret med opptil ti tusen norske kroner. Dersom du er dritt lei av å vente på lange behandlingstider, vil det være bedre å møte opp face to face med en av sjefene i Posthuset. Av lang erfaring må jeg virkelig si til deg at alt som foregår i dette lille dritt land, omhandler byråkrati atter byråkrati, og skal du overvinne den sterke mortpart må du være både ressurs- og pengesterk.

 

m.v.h

Googlerian, som måtte gi opp å slåss mot Oslo Kommune ang. en juridisk sak!

Lenke til kommentar

Har erfart lignende, posten smashet CPU/HK som jeg hadde solgt og jeg fikk store problemer med kjøper.

Jeg hevdet hardnakket at varene fungerte 100% siden de ble testet 1 time før pakken ble sendt uten at kjøper ville tro meg, anbefalte at han til slutt gikk ned til posten for å ta opp saken med de, hvordan det gikk vet jeg desverre ikke men jeg ønsker deg lykke til!!!

 

Jeg har også tidligere hentet saker og ting på posten som har sett sterkt deformert ut, kjøpte en Alpha kjøleribbe som var innpakket i plast/papp og deretter lagt i enda en pappeske.

Jeg åpnet pakken og ble ganske forskrekket, halve siden på kjøleren var presset inn mot midten! Lurer enda på hvordan de klarte dette for dette var en del av nesten bare massivt metall??? Jeg måtte selv rette ut halvparten av kjølepinnene med skrujern og rå makt.

 

Det har faktisk hendt at posten har klart å sende en HEL pakke til meg! :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: norrick på 2002-12-19 14:42 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...