Gå til innhold

Stalker Shadow Of Chernobyl hjelp i starten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har startet å spille Stalker nå.

Når jeg starter står det en mann der. Jeg byttet jakken min mot noe han hadde.

Men hva skal jeg gjøre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sjekk questene dine i PDA'en, og legg ut på tur.

8379440[/snapback]

Hvor finner jeg DPA ?

Han sier at han kan fikse noe missions for meg...

Skrevet

Du har PDA'en fra starten.. Du kan trykke "p" for å få den opp. Du får jo opplæring i begynnelsen av spillet. Kanskje du har skippet den ved uhell. Det står også mye nyttig i manualen. Anbefaler å kikke litt i den og..

Skrevet

Og hvis du får problemer på grunn av at du ikke har jakken din mer (lite trolig, men det vel egentlig meningen at du skal ha den på begynnelsen), så gjør du dette for å finne en helt grei rustning:

1. Inne i leiren, rett ved bålet der Wolf står, er det en stige opp. Gå opp den, men ikke inn på loftet. Det er en liten kant til begge sider. Gå langs den til du kan komme deg opp på taket.

2. Stå øverst på mønet ("toppen" av taket) og sprint bortover, vekk fra bålet. Du skal over på den bygningen som skal ligge lengst fra deg, borte ved gjerdet. Ikke prøv å hoppe, bare sprint. Det kan hende du bruker et par forsøk, men det er mulig.

3. Når du er over på det andre taket går du helt rundt til den andre siden, altså helt borterst ved gjerdet. Det går ikke an å komme seg inn på loftet, men nede i det ene hjørnet er det et hull. Hvis du ser gjennom det ser du en kasse. Skyt den med pistolen din til den knuses. Inni er det en rustning. Ta den og hopp ned fra taket.

Voila, rustning til 15000 for to minutters arbeid og to kuler.

Skrevet (endret)

Det er kraft-felt, og det er det spillet handler om, sånn atombombe dritt over chernobyl eller no..

Endret av TobbelobbenQ
Skrevet

Mener ikke å være kritisk nå, men det kan være greit å lese/sette seg inn i spillet.. Prøv å finn ut ting på egenhånd. Om du finner noe nytt, ikke gå tilbake til der du startet å sutt på tommelen. En må være litt risky om man skal komme seg gjennom spillet her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...