Mohamed94 Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 (endret) hei jeg skulle gå inn på steam for noen dager siden så pluslig kommer ikke steam frem i det helle tatt det kommer det dreia det stor Ikke Send og Send Feil reporten og Det kommer :We have created an error report that you can send to us We will treat this report as confidential and anonymous: Og hvordan var det med testen man tar der folk kan se hvor bra data du har...? jeg trenger jeg plisssss.... MHV: Mohamed Endret 13. april 2007 av Mohamed94
Exogen Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Kanskje du har Feil patch eller noe, se på hjemmesiden. . . Ellers aner jeg ikke :/ hei jeg skulle gå inn på steam for noen dager siden så pluslig kommer ikke steam frem i det helle tatt det kommer det dreia det stor Ikke Send og Send Feil reporten og Det kommer :We have created an error report that you can send to us We will treat this report as confidential and anonymous: Og hvordan var det med testen man tar der folk kan se hvor bra data du har...? jeg trenger jeg plisssss.... MHV: Mohamed 8377137[/snapback]
Lapp1 Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Hmm... Prøvd re-installering? Har du nylig sletta/endra/lagt til filer rundt om i steam mappa?
Mohamed94 Skrevet 14. april 2007 Forfatter Skrevet 14. april 2007 Hmm... Prøvd re-installering? Har du nylig sletta/endra/lagt til filer rundt om i steam mappa? 8379770[/snapback] Takk Golemm Skal se ... og takk til alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå