Gå til innhold

Thermaltake Mozart.. Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Mitt HTPC ønske:

 

 

Hei!

Jeg er ute etter et billig, pent og bra HTPC kabinett med en del muligheter. (Mulighet for å montere en liten skjerm i front hadde vært utrolig fint. Hadde vært fint om kabinettet allerede hadde dette)

 

Det må helst være i sølv...

Og, den må ha støtte for ATX hovedkort!

 

Grunnen til at jeg poster her, er fordi jeg ser bare dyre HTPC kabinetter rundt omkring.. Som heller ikke er noe pene..

 

Noen som kanskje har noen erfaringer om dette, og tips?

 

 

Kom med forslag! :D

 

 

 

vc4000sns_380.jpg

Link til specs

 

Thermaltake Mozart.. Noen som har noen erfaringer?

Det ser meget lekkert ut, og håper det passer inn i racken min..!

 

Kom med erfaringer! :)

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så veldig fin ut den der da :dribble: Likte skjermen og "media lab" greia :)

Det jeg ikke likte er at den brukte veldig små vifter, kun 1 80mm og 2 60mm...

Du får flere HTPCer idag som har støtte for litt større vifter, men blir sikket litt større også.

 

Står at selve kabinettet er laget av en materiale som kalles "SECC", noe som vet hva det vil si?

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å kjøpe den uten media lab og VFD skjerm da.. :)

Skal ha det Microsoft tastaturet som er tilegnet Media Center pc'er. Det er sinnsykt smooth!

VFD skjerm kan jeg eventuelt kjøpe separat siden...

 

Noen fler som har erfaringer å komme med?

 

 

EDIT: OMG! Tok akkurat mål av racken hvor jeg skal ha kabinettet, og det er 3 cm for lite til kabinettet! Er akkurat plass til en ting på 15cm i høyden..

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Er akkurat ferdig med en stue Pc basert på dette kabinettet.

 

Pluss sider : Enkel montering av alle deler - Pent utssende (høy WAF) - Stabil konstruksjon.

 

Minus sider : 80mm vifte i front bråker noe ##¤¤%%, må byttes - Skeptisk til om mekanismen på frontdeksel holder særlig lenge - håpløst lange kabler fra USB/1394 i frontpanel - 4pin molex på alle vifter.

 

Ville jeg kjøpt det på nytt ? Tja

 

Tips! : Hvis du ikke skal bruke mer enn 2 HDD, kan du fjerne HDD buret i midten foran. Gir god plass til å kveile de überlange kablene fra frontpanelet.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke anbefale det kabinettet, har det selv å klarte og bøye det ut av form fordi aluen er alt for myk.

 

Alt av vifter er helt ræva, som sagt over så bråker 80mm vifta som et uvær og de to bak er ikke noe særlig bedere.

Front dekselet så går ikke luka skikkelig igjen samt at det er helt teit løsning på den da du alikevel må ned med luka for og få ut trayet. *riste på hode*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...