Knudix Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Er i en kjekk guild med masse greie personer, og som herb/alc produserer jeg en del potions/elixirs. Ved raid er det ofte folk som ikke har potions selv, som ønsker å kjøpe av meg. Jeg som den snille personen jeg er, klarer ikke sette en skikkelig pris, og ender opp med å selge/gi dem bort til vailpris etc. Nå har det seg slik at jeg ikke har noen særlige inntekter utenom, så jeg lurer på hva dere mener jeg kan kreve av guildies/venner for potions for å dekke repairbillsa mine... Er helst Major agi, Onslaught, Major Strenght og Adept Elixirs jeg lager. Noen som har vært borti samme problemet?
Jonas Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Selv solgte jeg aldri for mer enn hva de var verdt i materialer. Da raidet var over kjøpte jeg det inn på nytt og solgte potions videre. Tapte ikke annet enn fem minutter etter hvert raid, til gjengjeld gikk det litt bedre.
MaxXRebo Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Syns så absoultt du skal ta betalt for ingrediensene, jeg gikk i samme fella selv da jeg var alkemyst i mc og delte ut fire res pots i hytt og pine, det har jeg angra på etterpå, er såpass mange uærlige folk som ikke gidder å gi no tilbake, selv om de er i samme guild.
random_wannabe Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 (endret) Uh, guildies skal straffes for å ikke ha med nok pots til raid, og pots skal de ha til enhver tid. Hvis noen må kjøpe f.eks. Super Mana Potion av meg går de for 5g stykk, og overprice på alt annet du finner i en warlocks inventar også Endret 12. april 2007 av lilleslem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå