Gå til innhold

Qtek.se melder om WM6 til noen HTC-telefoner


Moskus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg venter på svar fra Brightpoint om dette ;) Hvis jeg ikke husker feil har T-Mobile eller en av de andre "branderne" lagt ut en modell Advantage X7501 (se http://www.america.htc.com/products/advant...1/default.html) med WM6

 

Modellene er:

- TyTN

- S620

- P4350

- P3300

- Advantage X7500 (selvfølgelig)

 

 

Høres litt rart ut at P3600 ikke skulle få, men den som venter får se.

 

 

http://msmobiles.com/news.php/6247.html

http://www.qtek.se/sweden/nyheter/senaste_nytt.aspx

8365024[/snapback]

Endret av Knocksock
Lenke til kommentar

Så vidt jeg har forstått fra HTC.com er X7501 beregnet for det amerikanske markedet. Denne versjonen har vel (hadde iallfall) fjernet frontkameraet (eller begge?) også... Greit av vi slipper slike "smarte inngrep", da kameraet skal være bra.

 

Mens X7501 må vente til WM6 er ferdig, er X7500 ikke så langt unna, og får en WM6 oppdatering etter hvert. :)

Lenke til kommentar

Vel, WM6 testes jo ut - produsentene har hatt det i..skal vi se..var det 12 eller 28 desember Microsoft sendte det ut ?

 

Det stemmer forøvrig det du sier, den er nok beregnet for USA. Så får vi se - ellers får vi starte en liten revolusjon ;)

 

Så vidt jeg har forstått fra HTC.com er X7501 beregnet for det amerikanske markedet. Denne versjonen har vel (hadde iallfall) fjernet frontkameraet (eller begge?) også... Greit av vi slipper slike "smarte inngrep", da kameraet skal være bra.

 

Mens X7501 må vente til WM6 er ferdig, er X7500 ikke så langt unna, og får en WM6 oppdatering etter hvert. :)

8366268[/snapback]

Lenke til kommentar
Og nå er det bekreftet fra Dangaard. :)

http://www.smartmobil.no/Article639.phtml

 

 

Hva sier de "gode kildene" dine nå, Knockers? ;)

8366726[/snapback]

 

Vel Moskus, som du sikkert vet er tåkelegging ett av de mange dirty triks som brukes innen dette markedet ;) Nå var det ikke jeg som tåkela, selv om jeg kanskje ble påvirket til å videreformidle det. Men la oss ikke glemme at det var en av de tekniske sjefene i HTC som faktisk sa det til meg...eye-to-eye - dette stopper ikke her - spekulasjoner og rykter kommer til å florere uansett. Det som vi burde stå sammen om er å forsøke å påvirke leverandører og produsenter til å være mer åpne om hvilke planer de har og hva som er fakta og hva som er usant. For min del er jeg "drittlei" av at de store aktørene ikke har baller nok til å fortelle kunder hva som skjer..

Lenke til kommentar
Det som vi burde stå sammen om er å forsøke å påvirke leverandører og produsenter til å være mer åpne om hvilke planer de har og hva som er fakta og hva som er usant. For min del er jeg "drittlei" av at de store aktørene ikke har baller nok til å fortelle kunder hva som skjer..

8366800[/snapback]

Det kan vi være helt enige om! :)

 

 

Dessuten burde man jo heller kjempe sammen mot de store stygge ormene som heter Nokia og Sony Ericsson! ;)

 

"Windows Mobile to the people!"

Lenke til kommentar
Det som vi burde stå sammen om er å forsøke å påvirke leverandører og produsenter til å være mer åpne om hvilke planer de har og hva som er fakta og hva som er usant. For min del er jeg "drittlei" av at de store aktørene ikke har baller nok til å fortelle kunder hva som skjer..

8366800[/snapback]

Det kan vi være helt enige om! :)

 

 

Dessuten burde man jo heller kjempe sammen mot de store stygge ormene som heter Nokia og Sony Ericsson! ;)

 

"Windows Mobile to the people!"

8367342[/snapback]

 

Hehe! La det være siste ord! ;)

Lenke til kommentar
Optimist. ;)

 

Jeg kan ikke la deg glemme "svartelistingen din" av HTC grunnet WM6-oppdateringer... :tease:

8368281[/snapback]

 

Jeg har vel ikke svartelistet HTC - Kun gått ut i fra at de har fokus på produksjon av PDAer og Smartphones, og jeg har et inntrykk, basert på f.eks hva jeg ble fortalt og ikke HTC kom med bekreftelse på om de kom med noen ROMer, at de overlater dette til operatører/leverandører som brander produktene deres. Vi kommer nok aldri til å bli enige.

 

Når du nevner ROM-oppgraderinger - lurer på hvorfor den nye ROMen til MTeoR stadig spør meg om "innlogging" for GPRS oppsettet jeg har satt opp..virker som den sjekker om brukernavn/passord/domene krever en verdi ved oppkobling..merkelig i og med dette kun i prinsippet er ønskelig for evt. å benyttes til statistikk hos Telenor. Mulig jeg ikke har sett igjennom alle innstillingene - at det er noe finurlige greier på den nye ROMen - men allerede har MTeoR'en f.eks unngått å ringe når innkommende samtale kommer samt unngått å ringe opp - står at jeg er i en samtale, låser seg fullstendig, osv. Hvis man ser litt stort på det (perspektiv) så er det mange forskjellige ustabiliteter ved HTC telefoner, om det er hardware, ROM, minnekort, SIM er egentlig uinteressant for en kunde - blir spennende å se om i-mate telefonene som er produsert av TechFaith Wireless (SPL, PDAL ++), Inventec (JAQ1-4) og Ultimate (Arima) har mer stabilitet - og det kommer vel snart andre merker til Norge i løpet av "kort tid" tipper jeg - hvis noen har litt guts til å ta de inn.

Lenke til kommentar
Har ikke merket noe slike problemer med MTeoR selv. Synkroniserer pent mot Exchange, og telefonen ringer og får SMS når den skal.

 

Jeg bruke Dangaard sin Operatørkonfigurator.

8371171[/snapback]

 

Lurer på om problemet var forårsaket av at jeg satte opp MTeoRen som modem. Applikasjonen Modem sharing har vært disconnected siden det og tlf skrudd av flere ganger et.på. Litt rart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...