Gå til innhold

Kritikk av "teaser"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt meg ned med fotoshop for første gang på 5 år (sukk, jeg husket _ingenting_). Lagde en kjapp liten teaser for en webside jeg driver og lager som snart lanseres.

Ønsker litt tilbakemelding på "teaseren".

Den er på gsmstuff.net og tequila.org

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hvorfor, men når jeg så det der minnet det meg mest om en eller annen luguber nettside full av reklame med en eller annen hidden agenda/scam bak.

Min mening.

(Som nevnt ovenfor, start på nytt)

Skrevet (endret)

Feil kategori ja. Sorry. Var litt kjapp. Moderator: flytte?

Gissan: Kornete? spesifiser

MrNeeon: Starte på nytt er ikke aktuelt. Det er bare en quick og dirty sak som ikke har noe med designet på websiden å gjøre. Kommer ikke til å bruke masse tid på den. Tenkte det var bedre enn å ha en "kommer snart" i text only der.

Ellers. Noen som har tips til hvordan en teaser burde se ut? Jeg er programmerer, ikke designer, så jeg har ikke så fryktelig snøring på design.

Edit: Gissan, ser hva du mener. Kanskje en ulempe å utvikle på en 9" lcd. Skal prøve med png. Tror at gif konverteringen ødela bilde ganske kraftig.

Endret av cyclo
Skrevet
Sorry, men jeg er HELT blåst når det gjelder programmering - hvor skal tråden flyttes hen?

8380912[/snapback]

Jeg ville foreslått Visuell kreativitet, siden det kun er kritikk av en teaser, og ikke en hel internettside. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...