Gå til innhold

K550i vs andre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

k750i er et litt billigere altenativ med lignende spesifikasjoner, gode taster, men uten edge,

a2dp 30 mb mer minne, og har

50 t mer standbytid og 2 t mer taletid, og siden kameraet er større enn i k550,

kan det hende det er bedre/er ikke så kresen på lys.. men dette er en vill gjetning som sikkert ikke er merkbar om det er tilfelle..

sammmenlign k550 og k750

 

oversikt over tlf med lignende spesifiksajoner

(jeg har ikke tatt med edge hvis dette ikke var viktig)

Lenke til kommentar

Jeg skulle til å gå for k550i, men tok istedet Nokia 6300. Koster rett over 1900 hos gsm.no og er i mine øyne penere og bedre enn k550i til tingene jeg trenger. Prøvde den litt hos elkjøp idag og det var perfekt på størrelse, vekt. Topp skjerm og gode knapper, tror jeg vil bli fornøyd med den når den kommer.

Endret av cybervision_
Lenke til kommentar

jeg tenkte at når man kjøper k550, så gjorde man det for kameraet.. var litt opphengt i det.

6300er pen, men mangler autofokus.

det 6300 har til felles med k550 er vel 2 mp, veldig brukervennlig menysystem og edge..

 

hva skal du egentlig bruke tlfen til, humrik?

Lenke til kommentar
jeg tenkte at når man kjøper k550, så gjorde man det for kameraet.. var litt opphengt i det.

6300er pen, men mangler autofokus.

det 6300 har til felles med k550 er vel 2 mp, veldig brukervennlig menysystem og edge..

 

hva skal du egentlig bruke tlfen til, humrik?

8364685[/snapback]

 

 

Primært til ringing, og sms + noe som modem + bilder, da er det jo greit med edge. har i utgangspunktet lyst på SE, men andre er også mulig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...