Kake24 Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Jeg har lyst til å kjøpe et first person shooter spill til PC hvor man kan gå gjennom story mode med 2 (eller flere) spillere. Gjerne et av litt ny dato. Noen som kan gi meg noen tips? Som eksempel kan jeg nevne at jeg og broren min hadde det gøy med å spille gjennom Timesplitters: Future Perfect med 2 player. Takk for svar
elf_man Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Jeg har lyst til å kjøpe et first person shooter spill til PC hvor man kan gå gjennom story mode med 2 (eller flere) spillere. Gjerne et av litt ny dato. Noen som kan gi meg noen tips? Som eksempel kan jeg nevne at jeg og broren min hadde det gøy med å spille gjennom Timesplitters: Future Perfect med 2 player. Takk for svar 8358236[/snapback] Jeg kommer ikke på andre spill enn Serious Sam jeg.. Er sikkert noen, men disse vet jeg garantert du kan gjøre det med Husker en gang vi var 4stk som runda Serious Sam 1 på Serious mode, hadde noe sånt som 35-40k kills etter endt siste bane
NightReaper Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 SWAT 4, Diablo 2, Spellforce 1 (mener å huske den har coop) og Spellforce 2 (skal være noe coop der også tror jeg)
Filamu Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Rainbow six:vegas kan spilles i storymode med opptil 4 spillere
elf_man Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Til begge to tidligere, han skriver First Person Shooter; selvom både SWAT og Rainbow six har dette aspektet, vil jeg ikke kalle de FPS. Mere taktisk skyter
Kake24 Skrevet 11. april 2007 Forfatter Skrevet 11. april 2007 Takk for alle svar så langt! Det er forresten ikke så farlig om det er litt mer taktiske skytespill, jeg tar imot alle tips. Da får jeg litt å velge mellom
akristina92 Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Til begge to tidligere, han skriver First Person Shooter; selvom både SWAT og Rainbow six har dette aspektet, vil jeg ikke kalle de FPS. Mere taktisk skyter 8358835[/snapback] Det blir vel egentlig veldig feil å ikke kalle de FPS. Taktisk FPS blir riktig.
Kake24 Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 Mange gode tips her ja. Noen som har flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå