Gå til innhold

PC-spill hvor man kan spille 2 player story mode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe et first person shooter spill til PC hvor man kan gå gjennom story mode med 2 (eller flere) spillere. Gjerne et av litt ny dato. Noen som kan gi meg noen tips? Som eksempel kan jeg nevne at jeg og broren min hadde det gøy med å spille gjennom Timesplitters: Future Perfect med 2 player.

Takk for svar :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har lyst til å kjøpe et first person shooter spill til PC hvor man kan gå gjennom story mode med 2 (eller flere) spillere. Gjerne et av litt ny dato. Noen som kan gi meg noen tips? Som eksempel kan jeg nevne at jeg og broren min hadde det gøy med å spille gjennom  Timesplitters: Future Perfect med 2 player.

Takk for svar  :thumbup:

8358236[/snapback]

Jeg kommer ikke på andre spill enn Serious Sam jeg.. Er sikkert noen, men disse vet jeg garantert du kan gjøre det med :)

Husker en gang vi var 4stk som runda Serious Sam 1 på Serious mode, hadde noe sånt som 35-40k kills etter endt siste bane ;)

Skrevet

Til begge to tidligere, han skriver First Person Shooter; selvom både SWAT og Rainbow six har dette aspektet, vil jeg ikke kalle de FPS. Mere taktisk skyter :)

Skrevet

Takk for alle svar så langt! Det er forresten ikke så farlig om det er litt mer taktiske skytespill, jeg tar imot alle tips. Da får jeg litt å velge mellom :)

Skrevet
Til begge to tidligere, han skriver First Person Shooter; selvom både SWAT og Rainbow six har dette aspektet, vil jeg ikke kalle de FPS. Mere taktisk skyter :)

8358835[/snapback]

Det blir vel egentlig veldig feil å ikke kalle de FPS. Taktisk FPS blir riktig. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...