Flamme73 Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Jeg spiller SWBFII. diskuter alt om spillet eller si gode historier ifra dette spillet.
Teodorull Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Jeg kjøpte spillet i den tro at det var et spill av første rang, men den gang ei. Det første jeg reagerte på var den noe dårlige grafikken, og gameplayet generelt. Dette hindret midlertid ikke meg fra å spille spillet i noen uker før jeg plasserte det pent i hyllen min, etter så og si å ha smadret det meste rundt meg i rommet fordi jeg tapte for ørtende gang på et serdeles irriterende brett. Siden det har det stått pent og rolig på hyllen min, og der blir det nok en stund til.
VepsoO Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Husker jeg spilte 1'ern en del. Men jeg syntes ikke det var bra nok til å investere i 2'ern
Are.......... Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Spillet er bra det! Har en spilt det en god del før, men siden det ikke er så varierende så har jeg blitt ganske så lei. Finnes forresten en egen plass for Star Wars her
Flamme73 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Spillet er bra det! Har en spilt det en god del før, men siden det ikke er så varierende så har jeg blitt ganske så lei. Finnes forresten en egen plass for Star Wars her 8359900[/snapback] Jeg vet det gjorde bare noe feil
ttt Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges. Eg minner og om Star Wars-kategorien der dykk kan diskutere alt rundt denne spelserien.
Anbefalte innlegg