Gå til innhold

Star Wars Battlefront II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte spillet i den tro at det var et spill av første rang, men den gang ei.

Det første jeg reagerte på var den noe dårlige grafikken, og gameplayet generelt.

Dette hindret midlertid ikke meg fra å spille spillet i noen uker før jeg plasserte det pent i hyllen min, etter så og si å ha smadret det meste rundt meg i rommet fordi jeg tapte for ørtende gang på et serdeles irriterende brett.

Siden det har det stått pent og rolig på hyllen min, og der blir det nok en stund til.

• 3 uker senere...
Skrevet
Spillet er bra det! Har en spilt det en god del før, men siden det ikke er så varierende så har jeg blitt ganske så lei.

Finnes forresten en egen plass for Star Wars her ;)

8359900[/snapback]

Jeg vet det gjorde bare noe feil :blush:

Skrevet

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Eg minner og om Star Wars-kategorien der dykk kan diskutere alt rundt denne spelserien.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...