Gå til innhold

CPU-vifte i SHuttle SD37P2


Anbefalte innlegg

Har sett på en ny CPU vifte til PC'en min, en SD37P2(link i sig). Vil ha en bedre vifte for å overklokke mer, og er den stille på lavomdreining(når jeg sover og laster ned :p) er det et lite +.

 

Har sett på Zalman CNPS9700 NT og Thermaltake Big Typhoon VX 120, passer de i kabinettet, ulempe at de er store?

 

Er egentlig ute etter best mulig kjøler.... så hvilken kjøler er best og passer i kabinettet mitt? :p

 

Edit: Kommer til å kjøpe ny kjølepasta også, blir vel denne som er best Artic Silver 5? Vil også ha en viftestyrings kontroll, skal være i 3,5" slotten. Har vel 1 CPU, 1 strømforsyning og 2 vifter bak. Kan jeg styre begge viftene bak med et hjul elns eller må jeg ha en kontroller som kan styre 4 vifter? 3,5" kontrollere=link.

Endret av _Bendik_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte nå...

 

Tok den vifte-kontrolleren der siden det var vanskelig å viftekontroller og billig vifte++ fra samme butikk.

 

Så på et annet forum at en kar fikk plass til 9700 NT i SD37P2, mulig det var med bittelitt modding(fjerne unødvendig plast.

 

Så bestilte 9700 NT, den viftekontrollen der, Artic Silver 5 og en veldig bra 92 mm vifte for siden til kabinettet.

 

Har nå bare på den pastaen som fulgte med, og den er elendig påsmurt!

Med ny CPU-kjøler, ny vifte og ny pasta håper jeg på mye lavere tempraturer:P

 

takker for svar forresten:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...