Gå til innhold

Funksjon som skrur av høyttaleren med mp3 på n73


Anbefalte innlegg

Det hender ofte at jeg "knekker" headsettet av mobilen, (sånn som man tar det av) når jeg hører på musikk. spesielt på bussen eller andre steder man sitter.

 

Da skrur selvfølgelig musikken seg på høyttalerne på mobilen! (og det står ikke noe særlig lavt på heller)

 

Det jeg lurer på er om noen vet om noe programvare som gjør sånn at du uansett må manuelt koble til høyttalerene, selv om headsettet er koblet fra.

 

 

 

Vet dette var en skikkelig ræva tittel, men visste ikke hva jeg skulle skrive.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemstillingen har ikke vært spesielt aktuell for min del, ettersom jeg kun bruker radio når jeg skal høre på musikk via telefonen min. Når jeg da napper ut headset'et da stopper bare radioen.

 

Likevel måtte jeg se om det fantes en løsning på min telefon, og det ser ut som om det gjør det... Først konstaterte jeg at det samme skjedde på min telefon. Det jeg så forsøkte - med headset'et tilkoblet - var å bevisst velge "Høyttaler". Deretter gikk jeg tilbake under Valg og valgte "Hodesett". Når jeg nå napper ut headset'et, da stopper musikken og skjermen viser "Koble til ekstrautstyr".

 

Nå har jeg riktignok ikke samme telefon som deg, jeg har faktisk ikke N-serie engang, men det er jo verdt et forsøk...

Lenke til kommentar
Det jeg så forsøkte - med headset'et tilkoblet - var å bevisst velge "Høyttaler". Deretter gikk jeg tilbake under Valg og valgte "Hodesett". Når jeg nå napper ut headset'et, da stopper musikken og skjermen viser "Koble til ekstrautstyr".

 

Fungerer bra når det gjelder radio, men med selve musikkspilleren fungerer det dessverre ikke.

Prøvde selv det du foreslo ettersom jeg kom på samme tanken, men dog funket det altså ikke.

Lenke til kommentar
Du finner det under:

Settings - Enhancement - Enhancement in use

Innstillinger - (Siste valg) - (Førstevalg)

 

(Har IE firmware på min så jeg har kun engelsk og kinesisk meny)

 

Radio:

Start radio - Valg - Valg nr. 6

(Forutsetter at du har tilkoblet headsettet)

8361370[/snapback]

 

finner det ikke.

prøver mer etterpå, er på jobb :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...