Gå til innhold

Trenger en solid mobil


Anbefalte innlegg

Det virker desverre som at min gode gamle Nokia 3510i har tatt kvelden.

Hadde en Sony Eriksson k700i en stund. Men joystikken/styrepinnen ble etterhvert nesten helt ubrukelig, noe som førte til at jeg ble så sur at jeg sprakk skjermen.

 

Så jeg gikk tilbake til min gamle nokia, som har tålt mye værre behandling, både av misting i bakken, klemming på skjermen osv.

Men nå har jeg fått det problemet at den ikke vil lades opp, det har vært plundrete en stund, men i påsken var det slutt. (Ja, har prøvd med 2 forskjellige ladere, begge blir varme)

 

Så nå trenger jeg noen forslag til en ny mobil, som er solid.

Det eneste som teller er at jeg kan ringe og sende SMS med den. Og jeg vil helst ikke ha en mobil med Joystick/styrepinne.

Er vel ingen steder de fortsatt selger nye 3510i? I såfall, gi meg en adresse/Link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler Siemens ME75 på det varmeste:D En kjempemobil. Kanskje den jeg har vært best fornøyd med noen gang. Den har en fin meny og er bunnsolid. Kastet den ned trappa osv bare for å sjekke og det var ikke noe problem:P den har vga-kamera også. Ligger på mellom 500 og 1000kr;)

Lenke til kommentar

5500 og siemens telefonene med gummi har det med å miste gummien.

 

Min gamle Siemens A55 tålte nesten alt. Eneste minuset var vel batteriet som var litt svakt, men det tålte en overkjøring, og ble ikke en gang svakere. Telefonen var også under vann en gang.

Lenke til kommentar

Styrepinnen på siemensen er mye bedre enn på sony ericsson;) Synes nå jeg ihvertfall. Har hatt en K750i og styrepinnen på den ble dårligere og dårligere. Ga bort mobilen(siemensen) til søstera mi og den har fungert perfekt i halvannet år nå. Ikke noe trøbbel. Et sikkert kjøp!;)

Endret av hjaadd
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...