Gå til innhold

Anmeldelser av kosttilskudd


Anbefalte innlegg

Her skriver vi anmeldelser av kosttilskudd som vi selv på et eller annet tidspunkt har brukt. Det kan være alt fra kreatin til proteinpulver av forskjellige typer.

 

Ting som kan være greit å få med er hvor man kjøpte det, eller hvor det er mulig å få tak i det i dag, hvor mye det kostet, og selvsagt graden av tilfredshet med produktet. Alle anmeldelser skal inneholde enten et terningkast, vurdering fra 0-10, eller tilsvarende basert på brukerenes egne kriterier. Det er også positivt om dere slenger med et bilde av kosttilskuddet.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får starte denne tråden med en anmeldelse av 90+ proteinpulver

+

- Grei smak

- Mye protein pr. 100g

- Udenaturert

- Veldig billig

- Later til å være bra blandingsforhold mellom kasein og whey proteiner

 

-

- Inneholder ikke aminogen (er usikker på om dette har noe/mye å si, eller ikke)

 

Jeg kjøpte dette pulveret på ej-shop til en meget rimelig penge. Har brukt dette pulveret i over 7 måneder, og brukte det da jeg "bulket" i høst. Da var pulveret en ganske viktig proteinkilde for meg, og jeg hadde veldig bra økninger i denne perioden, så jeg regner med at kvaliteten er ok. Dette pulveret er en god del billigere enn pf sin whey tech og jeg er ganske sikker på at dette er det beste kjøpet av disse to. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med 90+.

 

Karakter: 5

90-protein2_s.jpg

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Dette pulveret er en god del billigere enn pf sin whey tech og jeg er ganske sikker på at dette er det beste kjøpet av disse to. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med 90+.

 

Karakter: 5

8346610[/snapback]

Vel, jeg betaler 156 kr pr kilo whey tech og du betaler 158 kr pr kilo 90+. Etter som jeg ser fins det ikke rabattordninger hos ej-shop (correct me if im wrong). Whey tech er så og si laktosefri mens 90+ har litt laktose (negativt for dem med laktoseintoleranse). Så har whey tech større innhold av glutamin, det er en veldig viktig aminosyre. Whey tech tilbys som nøytral smak (uten tilsetningsstoffer som aspartam og andre kreftfremkallende stoffer) og det tilbyr ikke ej-shop på sine 90+, der er du pent nødt til å kjøpe kreftfremkallende stoffer. Alle whey tech produktene (uansett smak) kommer uten tilsetning av aspartam. Whey tech kommer i 6 smaker, 90+ kommer i 4 smaker, mindre valgfrihet. Whey tech kommer med 0.11% magnesium, 1,45% kalsium osv... 90+ har ingen av delene.

Whey tech har 80 % myseproteinkonsentrat, 10% Melkeprotein Isolat, 10% myse Protein Isolat og 1% hydrolysert myseprotein, mens 90+ har 65% høyopptagelig protein. Whey Tech har 80% høyopptagelig protein, resten er langtsomtvirkende saker som man like greit kan få i seg ved å spise kyllingfilet. Whey tech, samt andre pf merkede produkter blir utviklet og produsert i Norge og det brukes sunne norske midler i produksjonen. Kjøper du 90+ så får du utenlandsutviklet og utenlandsprodusert melkeprotein. Det er et kjent faktum at norsk melk er den beste i verden. Men nå betyr jo ikke det nødvendigvis at annen melk er dårlig, men jeg bare sier det. Vi har jo f.eks alle sett hvordan farmene nede i Polen opererer, der mates grisene med døde griser. Jeg føler meg ikke særlig tryggere ved tanken på at noe jeg skal drikke store deler av mitt liv kommer fra en eller annen grisefarm i nederland. Jeg ville valgt Norske midler. Norske kuer er ikke bare sunne, dem er lykkelige. Norske bønder har få av dem, ikke trangt og fullstappet som i andre land. I tillegg er dem som kjæledyr, mange bønder setter til og med navn på kuene så glade dem er i dyra sine. Og ei lykkelig ku gir gode næringsmidler :D

 

Så om 90+ er bedre, det tviler jeg på :D Så det er min plikt som kosttilskuddskonsument å anbefale: Whey Tech Banan, kvalitet fra Proteinfabrikken. heh. Når det er sagt, så kan jeg jo ikke lyve ved å si at 90+ har høyere innhold av karbs for det har det jo ikke, men hvem bryr seg med å få de ultrafå grammene med karbs når man spiser protein etter trening når man uansett må få i seg enorme mengder karbs, pga tømte glykogenlagre? heh. Ironisk. og så har det litt høyere innhold av protein, pr 100g, men det er ubetydelig for det har mindre hurtigvirkende protein, som betyr at hvis du skal ha mye hurtigvirkende proteiner etter trening må du ta mere fra bøtta enn hva du må ta fra whey tech bøtta for å få tilsvarende mengde. 90+ har litt mindre fett også. Det er positivt. 90+ har 2,8g fett pr 100g og whey tech har 4.0g pr 100 g. 1 g fett tilsvarer 9 kilokalorier, og en menneskekropp brenner ca 75kcal i timen, som betyr at (fettdifferansen er 1,2 g) og det tilsvarer 10,8 kcal, det brenner du bort ved å sitte på stolen din i ro og surfe på internett i ca 8 minutter :cool: Dette gjelder hvis man tar 100g shaker med begge produktene, så må det halveres, og vel så det, for man tar egentlig bare 40-45g pr shake, så hvis du sitter i 3 minutter på internett har du brent bort det lille ekstra fettet du fikk ved å bruke whey tech i forhold til 90+ :thumbup:

 

En annen ting, jeg gikk på ej-shop og leste en tilbakemelding fra en 90+ kunde, og følgende tekst er hentet ut, jeg kvoterer:

 

Kjøpte denne her og tenkte at nå hadde jeg gjort et bra kjøp. Tvert i mot, jeg blander pulveret med vann og det smaker så forferdelig at jeg faktisk små-brekker meg litt. Jeg føler meg lurt, ettersom at dette proteinpulveret nesten ikke er inntakelig.

Kanskje jeg gjør noe feil? Jeg blander to scoops pulver med passe mengde vann... Er det noe jeg har gått glipp av her? Ikke nok med det, jeg måtte vente i 5 dager før jeg fikk dette makkverket.

IKKE KJØP!

 

Stemmer:  [1 av 5 mulige!]

 

EDIT: Denne fristet meg litt. Jeg hater å bli konvertert, men når det gjelder å spare penger så er jeg villig. Hvor lenge varer en 90+ bøtte? Egentlig bare interessert i proteinbøttene.

 

EDIT2: Glem det, jeg betaler 2068 for 4 bøtter whey tech + 4 bøtter carbo charge hos pf, så det er jo 622 kroner billigere. :tease: Dvs, jeg kan handle 2.5 kg monohydrat (5 bokser) til 487 kr + 1 boks super omega 3-6-9 kapsler til 104 kr + 1 shaker i tillegg for så å ligge på samme prisnivå som ej-shop hver eneste gang jeg handler en slik storhandel. Bare for å sammenligne.

 

img_-1809780785_0_Big.jpg

 

Karakter: 6 ;)

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Vel, jeg betaler 156 kr pr kilo whey tech og du betaler 158 kr pr kilo.

Tjener du inn på omtrent 1 min om du har normal lønn. I tillegg er dette ikke et argument siden de dette forutsetter at du bestiller mer fra PF (mindre valgfrihet?)

 

Whey tech tilbys som nøytral smak (uten tilsetningsstoffer som aspartam og andre kreftfremkallende stoffer) og det tilbyr ikke ej-shop på sine 90+, der er du pent nødt til å kjøpe kreftfremkallende stoffer. Alle whey tech produktene (uansett smak) kommer uten tilsetning av aspartam.

Kreftfremkallende? hvor? Kilde? 90+ inneholder ikke aspartam.

Whey tech kommer med 0.11% magnesium, 1,45% kalsium osv... 90+ har ingen av delene.
Blander ut med melk, et (ikke)problem borte.
Whey tech har 80 % myseproteinkonsentrat, 10% Melkeprotein Isolat, 10% myse Protein Isolat og 1% hydrolysert myseprotein, mens 90+ har 65% høyopptagelig protein. Whey Tech har 80% høyopptagelig protein, resten er langtsomtvirkende saker som man like greit kan få i seg ved å spise kyllingfilet
I mine øyne er en 66-33 blanding bedre enn 80-20, i tillegg er dette ikke store differansen. Å Tn er av en annen oppfatning enn deg (og meg).
Whey tech, samt andre pf merkede produkter blir utviklet og produsert i Norge og det brukes sunne norske midler i produksjonen. Kjøper du 90+ så får du utenlandsutviklet og utenlandsprodusert melkeprotein. Det er et kjent faktum at norsk melk er den beste i verden. Men nå betyr jo ikke det nødvendigvis at annen melk er dårlig, men jeg bare sier det.
Sier jo selv at dette argumentet faller i fisk.
Når det er sagt, så kan jeg jo ikke lyve ved å si at 90+ har høyere innhold av karbs for det har det jo ikke, men hvem bryr seg med å få de ultrafå grammene med karbs når man spiser protein etter trening når man uansett må få i seg enorme mengder karbs, pga tømte glykogenlagre? heh. Ironisk. og så har det litt høyere innhold av protein, pr 100g, men det er ubetydelig for det har mindre hurtigvirkende protein, som betyr at hvis du skal ha mye hurtigvirkende proteiner etter trening må du ta mere fra bøtta enn hva du må ta fra whey tech bøtta for å få tilsvarende mengde. 90+

De to tingene som faktisk betyr noe slår 90+; Whey tech på, fett og protein per 100g. Skal du absolutt ha et optimalt tilskudd etter trening så er uansett et 100% whey produkt bedre enn begge. Å uansett bruker man ikke en proteinshake som karbkilde.

Lenke til kommentar

Jeg mente ikke at man skal lete etter karbkilder i proteinshaken, men noen ser på de ekstra karbohydratene som negativt, og produsenter skryter av lavt innhold, så det kan se ut som om karbohydrater er negativt, men det er jo egentlig ikke det, så det jeg mente var at de ekstra karbohydratene (ultrafå ekstra gram i forhold til 90+) så gjør det ingenting, for man er uansett ganske tømt når man drikker den shaken etter treninga. Men det er så liten forskjell, begge har lavt innhold av det.

 

For dem som har råd må dem gjerne handle:

 

img_631454378_0_Big.jpg

 

Ble for dyrt for meg ihvertfall. 449,- for 2000 gram (med 25% rabatt, ennå dyrere uten) så er det uakseptabelt for meg ihvertfall. Og den får man heller ikke kjøpt i storbulk, det er ennå verre da. Men har du råd, så gå for det.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Ble for dyrt for meg ihvertfall. 449,- for 2000 gram (med 25% rabatt, ennå dyrere uten) så er det uakseptabelt for meg ihvertfall. Og den får man heller ikke kjøpt i storbulk, det er ennå verre da. Men har du råd, så gå for det.

8351311[/snapback]

Nå er ikke 100% whey og isolate det samme da, å prisen er litt snillere på enkelte vanlige whey produkter. Og om du ser slik på dette skal du bare ta det rett etter trening, ergo mindre forbruk enn basis proteinet. Å er ikke jeg som maser om høyopptagelige proteiner etter trening. Jeg drikker samme protein uansett siden jeg ikke anser den lille timen etter trening som den viktigste for restitusjon, men de 23 andre.

 

Forøvrig skal du bygge må du ikke være kjip på proteinet ;)

Lenke til kommentar

Som regel blander jeg inn bare et enkelt beger til måltidene, en shake består vanligvis av to beger, men når jeg spiser så reduserer jeg til et beger. Men når det er sagt, håper noen flere kommer med produktanbefalinger. Gjerne noen som er bedre enn dem som er postet, og helst billigere. :ph34r:

Lenke til kommentar
Du kan ikke sammenligne rabattpriser med ordinære priser Databamse. 90+ er billigere enn Whey Tech  :)

8364559[/snapback]

Det er det kun kundene som bestemmer om jeg kan sammenligne det, fordi du sparer inn 399 kroner allerede ved første storhandel (hvis du handler en storhandel) etter du har kjøpt rabattkortet. I tillegg, hvis du handler over 1500 kr så får du et 15% rabattkort gratis i pakken, så jo, jeg både kan og må nevne rabattkortet, for et av dem er jo gratis og er ikke til å unngå, det kommer automatisk ved forsendelsen, og den andre spares som sagt inn allerede ved første storhandel. Etter man har fått rabattkortet så er stort sett alt fra pf billigere enn ej-shop. Men du nevner ingenting teknisk i det første innlegget ditt, du bare antar og så skriver du basert på populistiske grunnlag, men du kommer ikke med noen konstruktive argumenter for hvorfor 90+ er bedre. Det burde du ha gjort eller gjøre. :whistle: Når du først gjør denne tråden til en populistisk tråd, og ikke en teknisk tråd med produktanmeldelser, så er det like greit. Ikke det at jeg har tenkt å argumentere mot dine argumenter, men jeg sier det bare fordi du kommer ikke bare med anbefalinger, men når du sier at du er ganske sikker på at det er det beste kjøpet så antar jeg at du vet hva du snakker om. Er 90+ bedre og billigere så kommer jeg til å bytte til det, uten tvil. Men sålangt er jeg ikke overbevisst.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
*Snip*

8365339[/snapback]

Du har ikke et eneste holdepunkt for og si at Whey tech er bedre enn 90+, at blandingen er forskjellig er ikke et argument siden dette går på behov.

 

I tillegg kan du ikke si at du sparer X antall kroner om du bruker 4 ganger mer for og få denne rabatten. Å som nevnte tidligere begrenser dette valgfriheten, å hvis du handler så mye fra PF kan jeg garantere at du får ting like billig fra forskjellige steder uten nevnte rabatt. Så klart enklere, men da får du hvertfall valgt det produktet du ønsker.

 

Sier ikke at Whey tech er et dårlig produkt, tvert imot. Men 90+ er hakket bedre, og mye billigere om du ikke handler for flere tusen. Kan telle på to fingre hvor mange ganger jeg har handlet for mer enn 1000kr på en gang, å jeg har handlet mye.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke skrevet at 90+ er bedre. Skrev bare at jeg tror det er et bedre kjøp fordi det er billigere. For å faktisk vite hvilket pulver som er best må man jo foreta en slags vitenskapelig undersøkelse, og jeg tror neppe disse undersøkelsene er tilstede. Derfor kan man egentlig ikke gjøre annet enn å være litt uvitenskapelig og uteknisk.

Lenke til kommentar
Selvsagt sammneligner man kun ordinære priser... Du kan ikke sammenligne med evt. rabatter - det blir urettferdig.

8369173[/snapback]

Vi diskuterer ikke rettferdighet, men lønnsomhet og kvalitet på produktene.

For meg og for mange andre betyr det noe at det er så enkelt å få den rabatten.

Grunnen til at jeg sammenligner rabattpriser med ordinære priser er fordi det er

dette som er relevant for folk når dem skal handle, og det er dette folk må ta stilling til.

 

Du har ikke et eneste holdepunkt for og si at Whey tech er bedre enn 90+, at blandingen er forskjellig er ikke et argument siden dette går på behov.

Vi diskuterer ikke behovene til folk, men kvalitet på produktene. Vi prøver ihvertfall. Når trådstarter ubegrunnet og på populistisk vis setter to produkter opp mot hverandre. Jeg vet ikke om trådstarter forventet at dette skulle bli en seriøs tråd og at innlegget skulle gå ukommentert eller ikke, men sålenge reply knappen er blå og aktiv så regner jeg med at det var dette han spurte etter.

 

I tillegg kan du ikke si at du sparer X antall kroner om du bruker 4 ganger mer for og få denne rabatten. Å som nevnte tidligere begrenser dette valgfriheten, å hvis du handler så mye fra PF kan jeg garantere at du får ting like billig fra forskjellige steder uten nevnte rabatt. Så klart enklere, men da får du hvertfall valgt det produktet du ønsker.

Grunn til at jeg sier man kan spare X antall kroner er fordi jeg regner med de fleste seriøse bruker kosttilskudd ofte og ikke kommer til å slutte med det. Man får enkeltbøtter med rabatt også hos PF så det er sagt, men storhandelen får man ennå billigere. Man har egentlig ikke så mye valgfrihet når man er seriøs med kosttilskudd, for man må likevel ha det og de fleste slutter ikke med det. Så den er litt vrien å ta stilling til. Man er alltid begrenset på et eller annet vis. Om jeg sier du ikke har mulighet for å få rabattordninger hos ej-shop så er det også en begrensning i valgfrihet.

 

Sier ikke at Whey tech er et dårlig produkt, tvert imot. Men 90+ er hakket bedre, og mye billigere om du ikke handler for flere tusen.  Kan telle på to fingre hvor mange ganger jeg har handlet for mer enn 1000kr på en gang, å jeg har handlet mye.

8369282[/snapback]

Jeg skjønner ikke hvordan du kan si at 90+ er hakket bedre når som du selv sier "det går på behov". Problemet med diskusjonen her er at du tar stilling til at folk skal gjøre et dumt og ufornuftig valg ved å droppe rabattkortet, mens jeg tar stilling til at folk gjør et fornuftig valg og ender opp med noe som er billigere enn ej-shop. Som sagt, du tar utgangspunkt i at folk er ufornuftig mens jeg tar utgangspunkt i at folk er fornuftig. Det er forskjellen her. :cool:

 

Du skal ha det til å være likt, sånn at det skal sammenlignes likt, men dette handler ikke om at A skal være mest likt B for at det skal være sammenlignbart, her er det første mann til mølla, førstemann med et fornuftig sinn, vi snakker ren kvalitet og økonomi. Alt annet er komplett irrelevant og hører egentlig hjemme i filosofi forumet.

 

Håper folk strammer slipset litt og kommer med flere produktanmeldelser :p

Lenke til kommentar
Vi diskuterer ikke rettferdighet, men lønnsomhet og kvalitet på produktene.

For meg og for mange andre betyr det noe at det er så enkelt å få den rabatten.

Grunnen til at jeg sammenligner rabattpriser med ordinære priser er fordi det er

dette som er relevant for folk når dem skal handle, og det er dette folk må ta stilling til.

8369784[/snapback]

TOTALT irrelevant å sammenligne rabattpriser: Du kan godt nevne at muligheten er der men å bruke det som en basis blir ren og skjær idioti da pris uansett er viktig for de fleste her - og ikke alle er åpne for å bruke tusenvis på et kosttilskudd de aldri har prøvd før ;)

 

Ser du dessuten prøver å argumentere med "kvalitet" her - men tror nok ingen på forumet her har noen håndfaste bevis på innholdet i boksene (etikettene har en tendens til å lyve litt ;) )

Lenke til kommentar
Vi diskuterer ikke behovene til folk, men kvalitet på produktene.

8369784[/snapback]

hæ? Et produkt som skal selges til personer og anmeldes må også settes opp mot behov. Uansett er dette irrelevant siden blandingene er såpass lik.

Grunn til at jeg sier man kan spare X antall kroner er fordi jeg regner med de fleste seriøse bruker kosttilskudd ofte og ikke kommer til å slutte med det. Man får enkeltbøtter med rabatt også hos PF så det er sagt, men storhandelen får man ennå billigere. Man har egentlig ikke så mye valgfrihet når man er seriøs med kosttilskudd, for man må likevel ha det og de fleste slutter ikke med det. Så den er litt vrien å ta stilling til. Man er alltid begrenset på et eller annet vis. Om jeg sier du ikke har mulighet for å få rabattordninger hos ej-shop så er det også en begrensning i valgfrihet.

Du får det ikke billigere! Sparer ingenting på og bruke mer penger. Hva slags molbofilosofi er dette? Er som og kjøpe et brett cola på tilbud til 100kr, når du normalt bare ville kjøpt en halvliter til 11kr og si at du sparer penger på det. Jo du har stor valgfrihet, hvor mange produsenter finnes det ikke, å ulik kvalitet på produktene? Å ja de fleste slutter etter en stund det store tilskudd jaget.

Jeg skjønner ikke hvordan du kan si at 90+ er hakket bedre når som du selv sier "det går på behov". Problemet med diskusjonen her er at du tar stilling til at folk skal gjøre et dumt og ufornuftig valg ved å droppe rabattkortet, mens jeg tar stilling til at folk gjør et fornuftig valg og ender opp med noe som er billigere enn ej-shop. Som sagt, du tar utgangspunkt i at folk er ufornuftig mens jeg tar utgangspunkt i at folk er fornuftig. Det er forskjellen her. cool.gif

Jeg tar et utgangspunkt i at en person skal ha ei bøtte protein.

 

At det går på behov var mot ditt argument om at blandingen var bedre noen innlegg opp. Å dette var det eneste argumentet jeg så som akutelt imot 90+ siden alt annet var vås. Dette er to rimlig like produkter, dermed er behovet omtrent likt for alle som handler disse produktene derfor kan de settes opp mot hverandre slik.

 

90+ har mindre fett, mindre karb og mer protein per 100g, ergo I mine og stort sett alle andres øyne bedre. Å smaken, konsistensen og prisen er bedre.

Lenke til kommentar
90+ har mindre fett

Det har jeg bevist for folk at det er likegyldig. Det er så lite fett det er snakk om at det er unødvendig å nevne egentlig. Det står heller ikke spesifisert hva slags type fett det er i noen av bøttene, så argumentene om fett står likegyldige. Det samme gjelder karbs. Helt komplett irrelevant. Proteininnholdet er det eneste som er kandidat for diskusjon her. Whey Tech har 80-20 blandingsforhold og 90+ har 65-35!?! Du må ta mere fra bøtta hvis du vil ha mest hurtigvirkende og jeg må ta mere fra bøtta hvis jeg vil ha mest langsomtvirkende.

 

Å smaken, konsistensen er bedre.

8369954[/snapback]

Det er og forblir en subjektiv mening, se bare hva jeg fant frem på ej-shop sine tilbakemeldinger.

 

Kjøpte denne her og tenkte at nå hadde jeg gjort et bra kjøp. Tvert i mot, jeg blander pulveret med vann og det smaker så forferdelig at jeg faktisk små-brekker meg litt. Jeg føler meg lurt, ettersom at dette proteinpulveret nesten ikke er inntakelig.

Kanskje jeg gjør noe feil? Jeg blander to scoops pulver med passe mengde vann... Er det noe jeg har gått glipp av her? Ikke nok med det, jeg måtte vente i 5 dager før jeg fikk dette makkverket.

IKKE KJØP!

 

Stemmer:  [1 av 5 mulige!]

:)

Lenke til kommentar
90+ har mindre fett

Det har jeg bevist for folk at det er likegyldig. Det er så lite fett det er snakk om at det er unødvendig å nevne egentlig. Det står heller ikke spesifisert hva slags type fett det er i noen av bøttene, så argumentene om fett står likegyldige. Det samme gjelder karbs. Helt komplett irrelevant. Proteininnholdet er det eneste som er kandidat for diskusjon her. Whey Tech har 80-20 blandingsforhold og 90+ har 65-35!?! Du må ta mere fra bøtta hvis du vil ha mest hurtigvirkende og jeg må ta mere fra bøtta hvis jeg vil ha mest langsomtvirkende.

8370023[/snapback]

Garantert det samme fettet du finner i melk. De er alldeles ikke likegyldig siden du sier at Whey Tech er bedre enn 90+. Da må jeg komme med de fleste fakta som tilsier noe annet.

 

Blandingsforholdet i 90+ er noe de fleste foretrekker. Om jeg tar en shake etter trening på f.eks 40g så har jeg fortsatt mer enn nok whey for kroppen, i tillegg har jeg mer kasein og tære på frem til jeg kommer hjem. Forøvrig så er tap av muskelmasse grunnet de katabole stadien en større fare enn og få i seg for lite whey etter trening etter mitt syn.

 

Så sier du at smak er totalt subjektivt, men likevel drar du frem en slik anmeldelse? jaja.

 

Uansett på Pris og protein per 100g slår 90+ whey tech, å det er jo faktisk det som betyr noe (i tillegg til nesten alle andre små plasser). Du kan kaste så mange rabattkort du vil etter meg.

Lenke til kommentar
Garantert det samme fettet du finner i melk.  De er alldeles ikke likegyldig siden du sier at Whey Tech er bedre enn 90+. Da må jeg komme med de fleste fakta som tilsier noe annet.

Jeg sa ikke at Whey Tech var bedre enn 90+ på fett.

 

Blandingsforholdet i 90+ er noe de fleste foretrekker. Om jeg tar en shake etter trening på f.eks 40g så har jeg fortsatt mer enn nok whey for kroppen, i tillegg har jeg mer kasein og tære på frem til jeg kommer hjem. Forøvrig så er tap av muskelmasse grunnet de katabole stadien en større fare enn og få i seg for lite whey etter trening etter mitt syn.

Derfor man har kasein produkter på markedet :roll: Det er ikke uten grunn at whey primært skal brukes etter trening, pga den biologiske verdien. Så når du kommer hjem kan du stappe i deg kasein eller kylling, hva det måtte være.

Men nå har jo også whey tech 20% av det, så man får endel av det.

 

Så sier du at smak er totalt subjektivt, men likevel drar du frem en slik anmeldelse? jaja.

Jeg anbefalte banan smaken, men det jeg egentlig snakket om var antall smaker og valgfrihet, whey tech har 6 valg mens 90+ har 4 valg etter dagens ordning.

 

Uansett på Pris og protein per 100g slår 90+ whey tech, å det er jo faktisk det som betyr noe (i tillegg til nesten alle andre små plasser).

8370221[/snapback]

Med utgangspunkt i at folk er ufornuftige, har du rett. Med utgangspunkt i at folk er fornuftige (noe som er meget sannsynlig) så har jeg rett i det jeg sa.

 

Du kan kaste så mange rabattkort du vil etter meg.

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...