Gå til innhold

Firefox fungerer ikke slik denskal.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg innstallerte en ny firewall, comodo firewall pro, og nå fungerer ikke firefox slik den skal. Jeg får åpnet den og surfet. Men hurtig bokmerkene somjeg hadde på toppen har forsvunnet. Og når jeg åpner lista med bokmerker og prøver der så fungerer det ikke. Lista med bokmerker kommerdessutenikke fram med en gang heller. men når jeg tar legg til bokmerke og trykker avbryt kommer listenfram.

Dessuten har det kommet ett svært grått felt nederst som tar opp ca 1/5 av hvinduet. Denne har en rød hake som peker opp.Denne haken befinner seg til venstre på det grå feltet.

Jeg veit ikke hva dette skyldeseller hvordanjeg skal få fikset det. Vet ikke en gang hva jeg skal søke på for feil. Så jeg postet det her i håp om at det finnes noen her som vet hva det er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan hjelpe deg sånn delvis.

Jeg Husker ikke helt hvordan man fikk tilbake bokmerkene , av den enkle grunn at jeg ikke har behov for det.

Jeg har nemlig innstallert Foxmarks som synkroniserer bokmerkene mine.

Du oppretter en konto , og hvis bokmerkene plutselig skulle forsvinne fra Firefox så er det bare å besøke kontoen din og deretter laste de ned på nytt. Hele prosessen tar bare noen sekunder.

Selv om bokmerkene dine nå er borte , så er de lagret i Firefox. Får du ikke hjelp til dette , så kan jeg alltis prøve å lete opp en tråd hvor dette blir forklart.

Og synes du at Comodo ikke virker helt bra med Firefox så kan du jo alltis laste ned Kerio Firewall som funker helt utmerket med Firefox. (iallefall på min Pc )

Skrevet (endret)

Vel nå har da faktisk bokmerkene dukket opp igjen. men fremdeles er det grå feltet der. Men eg har problem med popup hvinduer. Det er slike som skal vere der. For eksempel nett spill. Får heller ikkje brukt piltastana når eg skriv dette innlegget.

Det er ikkje ein slik rullegreie til høyre på firefoxen min heller.

Endret av Tobak30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...