Beyeren Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 (endret) hei. jeg har problem med ett helt nytt hk som jeg har netopp kjøpt. jeg har hørt att man bør formatere når man skifter hk så jeg har prøvd litt på det. Men det skjer ingen ting! pc`en starter men det er ingen liv å få. Det går ikke ann å formatere av noen sort. har prøvd å formatere me xp pro. og vista men det skjer ingenting Det skal da gå an å komme inn i bios? Allt er koblet till riktig og allt skal fynke, men det jør det jo ikke. pc specs: hk: Abit aw8d lga 775 cpu: core2 duo 1.86 ghz sk: nvidia geforce 6200 tc. hdd: wd.160 g. ram: ddr2 ett eller annet? gpu: thermaltake 410w. Jeg er ikke sikker på om det er cpu`en som ikke passer til hk`et men det jeg er sikker på er att det ikke er sk`et som ikke fungerer. jeg er sikker på att allt skal fynke untatt cpuen og hovedk......... Hva kan da være gale?? jeg setter pris på alle svar! Endret 11. april 2007 av cre8_cre8
wil Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Hmmmm. Fant det ikke under nye hovedkort, men fant det under Demo Vare på komplett.no Hmmmm. Nå ble jeg usikker for under S-775 hovedkort står det at disse prosessorene er støtta: Pentium 4, Celeron D, Pentium Extreme Edition, Pentium D, Core 2 Duo, Core 2 Extreme Under hovedkortet som du har er disse Prossorene støtta: Pentium 4, Pentium Extreme Edition, Pentium D Så jeg er nok litt redd for at det er feil hovedkort eller feil prosessor du har kjøpt ja. Spørs alt etter hva du ville ha. Ville du ha en Core 2 Duo er det feil Hovedkort. Lykke til. Hilsen. wil.
Beyeren Skrevet 9. april 2007 Forfatter Skrevet 9. april 2007 Hmmmm. Fant det ikke under nye hovedkort, men fant det under Demo Vare på komplett.no Hmmmm. Nå ble jeg usikker for under S-775 hovedkort står det at disse prosessorene er støtta: Pentium 4, Celeron D, Pentium Extreme Edition, Pentium D, Core 2 Duo, Core 2 Extreme Under hovedkortet som du har er disse Prossorene støtta: Pentium 4, Pentium Extreme Edition, Pentium D Så jeg er nok litt redd for at det er feil hovedkort eller feil prosessor du har kjøpt ja. Spørs alt etter hva du ville ha. Ville du ha en Core 2 Duo er det feil Hovedkort. Lykke til. Hilsen. wil. 8345780[/snapback] Det var det jeg trodde. men han jeg kjøpte det av var helt sikker på at det passte. menmen.
Beyeren Skrevet 9. april 2007 Forfatter Skrevet 9. april 2007 men hva burde jeg butte da? skal jeg beholde cpuen og se om jeg kan få ett annet hk eller skal jeg butte cpuen?
wil Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Hmmmm. Core 2 Duo er jo ganske bra da, men jeg vet ikke om CPU`en kan ryke hvis du setter den i feil hovedkort. Det vet sikkert andre bedre enn meg.
osse-mon waits for alice Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Oppegående innlegg... Virker som om det er gal kombo av HK/CPU, ja. Anbefaler ett nytt HK; CPU'en er god, så den kan du beholde. Det _bør_ gå greit å sette den inn i galt hovedkort, men det finnes dessverre ikke ett fasitsvar på dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå