Krikky Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Vel, jeg går på steam og spiller counterstrike i ca. ett eller to min. også stopper det meste opp og jeg får meldingen: Steam.exe (main exeption):Win32 Structuredexeption at 018E3A03: Attempt to read from virtual address 8 without appropriate access rights. Da kan jeg spille litt til, men det lagger forferdelig.. Deretter får jeg meldingen: Error 5899: Metadata file missing or damaged [-1]! Så skrur counterstrike og alle steam-vinduene seg av, og jeg må logge på på nytt Blir litt frustrert -_-
ttt Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 CS har ein eigen kategori under "Spillforum - For de mest omdiskuterte". Tråden blir derfor flytta dit. Eg har og endra emnetittelen din litt så den betre forklarer kva problemet dit er. Ein god emnetittel gjer det lettare for folk som kan hjelpe deg å finne tråden din, og andre som har same problem kan lettare søke seg fram til den.
Jooakim Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 (endret) Du har nok virus, trojan eller spyware. Spybot Search & Destroy Lavasoft Adaware Microsoft Update for all Operating Systems http://www.microsoft.com/athome/security/s...re/default.mspx Bazooka Spyware Scanner McAfee AVERT Stinger "Baseline Security Analyzer" Eller andre spyware/virus-fjernere. Endret 9. april 2007 av Sipi
Krikky Skrevet 9. april 2007 Forfatter Skrevet 9. april 2007 nei, har scannet hele dr*tten men det er ingen virus -_- Bruker Nod32 og AVG fornøyd med det jeg
Jooakim Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Jeg har lest at Win32 StructuredException-errorer kommer på grunn av virus. Men det er bedre å sende en support-ticket til steamsupport. :-)
Krikky Skrevet 9. april 2007 Forfatter Skrevet 9. april 2007 dessuten så er det bare cs jeg hr problemer med
Mohamed94 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg har samme problem men jeg kommer ikke i det helle tatt på steam når jeg trykker på steam så kommer det aldrig frem du kan vente evigheter.. det kommer time is over og masse dritt... har noen Tips eller? MHV:Mohamed elsker Cs
Krikky Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 gå på www.steampowered.org og sjekk, det er en ny update som gjør at det blir fjernet Krikky er glad nå, fordi den jævla error bæsjen er borteeeee :D :D
Mohamed94 Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Det kommer :We have created an error report that you can send to us We will treat this report as confidential and anonymous:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå