Gå til innhold

Nytt spill til wii, men hvilket?

Lomaxz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia!

Nå var det på tide å skaffe seg enda ett spill til wiien følte jeg. Har sett mange nye som har fanget mine interesser, deriblandt: Tiger woods 07, Godfather og Medal of honor. alle disse faller inn under sjangre jeg liker.

Noen som har erfaringer fra disse spillene de har lyst til å dele?

Evt kommentarer til hvilket spill jeg bør kjøpe og hvorfor? Mulig å komme med andre forslag også!

Har Excite truck, zelda, rayman og sports fra før av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off topic: Ikke lov med bilde i sigen.

Anyway.

Har Godfather og kan anbefale det. Ikke så aller værst grafikk, fengende gameplay og generelt sett et bra spill. Wiimote funker kjempe i spillet og jeg synes den gir noe ekstra til spillet. F.eks, meget morsomt å slenge en butikks gjester ut av vinduet for å true eieren til å gå over til din familie, ved å bruke egene bevegelser. God innlevelse.

Skrevet

Takk for tilbakemeldingene:). men har som sagt zelda, og det er runnet.

Liker Excite truck veldig bra! men synes multiplayeren er litt laber. har runnet d på excite og super excite. ;)

Men tror jeg står mellom woods 07 og Godfather. Noen som har begge som kan komme med litt komentarer?

Skrevet
Men tror jeg står mellom woods 07 og Godfather. Noen som har begge som kan komme med litt komentarer?

8340027[/snapback]

Etter min meining er Godfather best. Tiger Woods spillet blir litt labert, rett og slett. Sikkert kjekt for spesielt interreserte, det er god grafikk, osv. Men eg synes at det spillet var for kjedelig. Gudfaren er eit rimelig bra spill med god gameplay og ok grafikk.

Eg ville anbefalt Splinter Cell: Double Agent. Det er definitivt min favoritt blant mine spill, ihvertfall nå. Og eg har eindel Wii spill. Kjøp det om du har sjansen, og liker sånne spill.

Skrevet (endret)

Har ikke Tiger Woods, men støtter alle anbefalinger av Gudfaren. Faktisk veldig bra spill.

Splinter Cell er også OK, men har hatt det mye mer gøy med SSX Blur, CoD3, Gudfaren, og de andre spillene jeg har hatt. Det kan hende at det er fordi jeg ikke har gitt det nok sjanse, men Gudfaren er uansett et sikrere valg enn Splinter Cell.

Endret av Niskivara

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...