Dryzz Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Finner ikke guider av dette på nettet... Har blitt nødt til å resultere i å laste ned UltraIso ettersom prøveperioden på Alcohol 120% gikk ut og da røyk også pre-oppsatte innstillinger til PS1 Isoer bort... Hvem filer er det jeg skal fokusere på å brenne over? Eller lønner det seg bare og lage en komplett kopi av CDen, noe jeg alt har prestert å gjøre og derifra mounte det via Deamon Tools.. Har forstått at det går raskere å kjøre Iso filer enn å lese fra CD, derfor vil jeg prøve dette... Detta er i lovlig sammenheng, egne spill det er snakk om.. Og for de som skal skrive at PS2 emulator er noe bortkastet trenger ikke nevne det, eksperimenterer med det selv, om det funker eller ikke er noe annet
Selvin Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 (endret) Skal du legge over PS2 spillene dine på dataen så legger du over hele disken! Du kan jo bruke DVD Dectypter. Det er skikkelig bra og helt gratis! DVD Decrypter EDIT: DVD Decrypter er lovlig så lenge du eier DVD\CD'en du legger inn. Endret 8. april 2007 av Selvin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå