Gå til innhold

Røde ballonger i GTA VCS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spilt en del Vice city Stories i påsken og da har jeg sett noen røde ballonger noen steder, f.eks under ett tre, er det bare på mitt spill det er sånn? eller er det noen andre som har sett disse ballongene?

Takker for svar :thumbup::)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De røde ballongene er sikkert en referanse til sangen "99 Red Balloons"* fra GTA 3. Etter å ha sett litt rundt på nettet, så fant jeg ut at det er VCS sitt svar på Hidden Packages, du skal altså skyte dem.

Forresten, har du VCS til PSP eller PS2? Har lyst til å kjøpe det, men er usikker på hvordan kvaliteten er på PS2-versjonen. Hvis det er noen andre her som har PS2-versjonen, så ville jeg satt pris på en kommentar om hvorvidt det er verdt å kjøpe eller ei.

*Edit: Sangen er tysk og het originalt "99 Luftballoons", men ble gitt navnet "99 Red Balloons" i en engelsk nyinnspilling.

Endret av andir
Skrevet (endret)

Vice City Stories kom til PS2 i begynnelsen av mars.

Ser ut til at det ikke er noen som har PS2-versjonen her. Dere som har PSP-versjonen; hvordan er spillet sammenlignet med andre GTA-spill? Er det verdt å skaffe seg?

Endret av andir
Skrevet
Vice City Stories kom til PS2 i begynnelsen av mars.

Ser ut til at det ikke er noen som har PS2-versjonen her. Dere som har PSP-versjonen; hvordan er spillet sammenlignet med andre GTA-spill? Er det verdt å skaffe seg?

8397608[/snapback]

Det er et morsomt spill det.. det er jo selfølgelig dårligere en SA men ett av de beste spillene til psp....

Løp og kjøp :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Har det til PS2, og det er ganske gøy.

Noe jeg ikke liker:

-kan ikke dukke

-kan ikke løpe og skyte

-kan ikke gå og skyte

-kan ikke sikte manuelt og bevege seg

-noe med kameraføringen jeg ikke liker

-tåpelig slåssing (men det har det jo alltid vært, men syns det er noe ekstra ille med denne)

-kort synsfelt

Men Vice City er mitt favorittspill innen GTA, og det er en fryd å være tilbake igjen og det er grunnen til at jeg liker dette =)

• 2 uker senere...
Skrevet

Har ikke spilt VCS til PS2 men har Liberty city stories, og ble ikke direkte imponert for og si det sånn. De som er beregnet til psp burde holde seg der, ble liksom ikke en god gjennomført overgang. Men på Psp er det digg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...