Gå til innhold

krav under førstegangstjenesten?


Apeloff

Anbefalte innlegg

når man er på rekruttskolen, er det noen krav for å komme vider, eventuelt bli sendt hjem? :cool: må man gjennom? elr er d bare befalsskolen? push ups, situps svømming osv.??

 

absolutt ikke noe imot militæret.. bare passet dårlig inn i planene om videre utdanningen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo søke om å få det utsatt, til etter utdanninga, nesten alle får det innvilga, når du ferdig utdannet kanskje får innkallelse er det veldig lett å slippe

 

Til spørsmålet ditt, nei det er ikke noe fysisk du må bestå på rekruttskolen, når du har blitt vurdert til tjenestedyktig på sesjon. Såfremt ikke fysikken din har endret seg kraftig siden sesjon, for du blir vurdert av en lege på nytt en av de første dagene, og det blir screenet for narkotika i blodet, mener jeg også.

Lenke til kommentar
Du kan jo søke om å få det utsatt, til etter utdanninga, nesten alle får det innvilga, når du ferdig utdannet kanskje får innkallelse er det veldig lett å slippe

 

Til spørsmålet ditt, nei det er ikke noe fysisk du må bestå på rekruttskolen, når du har blitt vurdert til tjenestedyktig på sesjon. Såfremt ikke fysikken din har endret seg kraftig siden sesjon, for du blir vurdert av en lege på nytt en av de første dagene, og det blir screenet for narkotika i blodet, mener jeg også.

8333916[/snapback]

ja tenkte på d. mn ettersom jeg har forstådd.. så har man ikke rett til å få utsatt militæret, når d gjelder høgskole, bare videregående.. altså. søker jeg å får plass på høgskole. så er jeg sikret plass neste år. mn hadde vært greit å bli ferdi fortest mulig..

Lenke til kommentar

Husk det skader aldri a soke. Forsvaret vil heller ha en motivert person et ar forsent en en umotivert for tidlig. Men som alle andre tin, det gar ikke alltid etter planen.

 

om man bestar sesjonen er det ikke noe iveien for a fullfore varneplikten. Men det er til ditt eget beste a gjore best mulig ut av det.

 

Og er du sikret skoleplass nar du far innkallelsen mener jeg ganske sikkert at skoleplassen blir reservert til deg pga. militaret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...