µT. Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Heia! Jeg lurer på en ting. Jeg har lagt til Gmail på min Nokia E61. Men jeg klarer ikke å logge meg inn. Når jeg trykker "koble til" så kommer et vindu opp der jeg må taste inn brukernavn og passord. Selv om dette er gjort i innstillingene. Dette er innstillingene mine: Meldinger-> Valg -> Innstillinger -> E-Post - > "E-Postkonto" -> Valg-> Rediger->Tilkoblingsinnstillinger -> Innkommende e-post -> : Brukernavn: ***********@gmail.com Passord: ****** Server for innk. e-post : pop.gmail.com Tilgangspunkt i bruk: Spør Alltid Postkassenavn: Gmail Postkassetype: POP3 Sikkerhet: SSL/TLS Port: Standard Sikker pålogg. (APOP) : Av Utgående e-post: Min e-postadresse: ***********@gmail.com Brukernavn: ***********@gmail.com Passord: ****** Server for utg. e-post: smtp.gmail.com Tilgangspunk i bruk: Spør alltid Sikkerhet (porter) : Av Port: Av ----------------------------------------------------------------------------- Er det noen i dette langstrakte land, som vet hva som er gale?.. Det må jo være tilkoblings-innstillingene. Noen som ser en feil? Eller, isåfall kan noen ligge ut innstillingene? God Påske
bertie Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Du har satt opp pop og slikt i gmail på nettet? Så det er aktivert? bertie
tulling03 Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Bruk heller Gmail sin egen applikasjon for å hente mail. Den fungerer utmerket, og er mye raskere. Du kommer rett inn i innboksen med ett trykk. Gå til gmail.com/app med mobilen din.
µT. Skrevet 7. april 2007 Forfatter Skrevet 7. april 2007 Du har satt opp pop og slikt i gmail på nettet? Så det er aktivert? bertie 8327016[/snapback] Nei der sa du noe hehe.. Skal ta en titt
µT. Skrevet 7. april 2007 Forfatter Skrevet 7. april 2007 Bruk heller Gmail sin egen applikasjon for å hente mail. Den fungerer utmerket, og er mye raskere. Du kommer rett inn i innboksen med ett trykk.Gå til gmail.com/app med mobilen din. 8327757[/snapback] Har det allerede, men jeg vil heller foretrekke å ha det intigrert i selve meldingsmappen. sånn at jeg har full kontroll.. You see?
µT. Skrevet 7. april 2007 Forfatter Skrevet 7. april 2007 Update: å joda.. Jeg klarte det Måtte bare aktivere POP på Gmail sin side.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå