Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrudde opp farten på prosessoren fra 1800mhz til 2000 mhz og lurer på om jeg burde sette på noe som varsler når den blir for varm, tror det var noe slik i bios.

Det er en Sepron 3000+ prosessor.

 

Hvor burde grensen i så fall være?

8326282[/snapback]

Åssen kjøling har du?

Det burde ikke være noe stort problem med så liten økning, så tror ikke du trenger no varmevarsel. Og, hvis jeg ikke tar feil, så varsler den kun når du starter PC'n.

Lenke til kommentar
Skrudde opp farten på prosessoren fra 1800mhz til 2000 mhz og lurer på om jeg burde sette på noe som varsler når den blir for varm, tror det var noe slik i bios.

Det er en Sepron 3000+ prosessor.

 

Hvor burde grensen i så fall være?

8326282[/snapback]

Åssen kjøling har du?

Det burde ikke være noe stort problem med så liten økning, så tror ikke du trenger no varmevarsel. Og, hvis jeg ikke tar feil, så varsler den kun når du starter PC'n.

8326348[/snapback]

Har bare standard kjøling som fulgte med.

Men hva ville vitsen være om den bare varsler ved start? Da rekker den vel ikke å bli varm?

Lenke til kommentar
Skrudde opp farten på prosessoren fra 1800mhz til 2000 mhz og lurer på om jeg burde sette på noe som varsler når den blir for varm, tror det var noe slik i bios.

Det er en Sepron 3000+ prosessor.

 

Hvor burde grensen i så fall være?

8326282[/snapback]

 

 

Vis du skal få den Semprone til å bli varm må du enten klokke den mye til 2,6ghz eller meir eller bare fjerne kjøleren...hehe

 

Du kan minst klokke den til 2.2 ghz på stock kjøling :thumbup:, uten noen varmeproblemer.

Lenke til kommentar
Skrudde opp farten på prosessoren fra 1800mhz til 2000 mhz og lurer på om jeg burde sette på noe som varsler når den blir for varm, tror det var noe slik i bios.

Det er en Sepron 3000+ prosessor.

 

Hvor burde grensen i så fall være?

8326282[/snapback]

 

 

Vis du skal få den Semprone til å bli varm må du enten klokke den mye til 2,6ghz eller meir eller bare fjerne kjøleren...hehe

 

Du kan minst klokke den til 2.2 ghz på stock kjøling :thumbup:, uten noen varmeproblemer.

8326759[/snapback]

Høres bra ut :)

Var et "AGP overclok" mulighet i bios, hva er det?

Lurer også på hva "AGP Aperture Size" er?

 

Edit:

Er det bare varme jeg bør være obs på?

Endret av TheOats
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...