Gå til innhold

Tiberium wars - units stats

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kjenner til en side, hvor du kan finne detaljert units stats til tiberium wars? Det irriterer meg at sånn informasjon ikke følger med i spillets manual, jeg husker at den informasjonen var med i red alert 1 i hvertfall.

Primagames (kjent som "prima strategy guide") har en guide til tiberium wars som også inkluderer detaljert unit stats. Det er to problemer med primagames, det ene er at jeg må betale ca 80kroner bare for å få en god oversikt over units stats (noe som burdte vært gratis), det andre er at jeg ikke får kjøpt guiden digitalt fordi jeg får følgende feilmelding opp: "The products you have selected are not available in your area. Please contact a local distributor to obtain your product.".

Jeg har en konspirasjons teori om at EA ikke lar units stats være med i manualen, for at primagames skal selge flere strategy guides :hmm:

Anyway, noen som vet om en fanside eller no, med detaljert units stats? Hvis det er uklart hva jeg mener med "unit stats" sjekk denne linken som inneholder noen enheter (fra prima strategy guide) sjekk side 6-11 i denne pdf fila.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EA: vil tjene penger.

Westwood: ville lage et genialt spill for folk.

hvorfor lagde ikke westwood Tiberium wars også? :( men er helt enig at dette burde vært gratis

Gjest Slettet+130498
Skrevet

fordi westwood ikke har eksistert siden red alert 2 kom ut

Skrevet

In March of 2003, Westwood Studios (along with EA Pacific) was liquidated by EA and all willing staff were assimilated into EA Los Angeles. At the time of its closure, Westwood employed more than 100 people. Their last game was the MMORPG Earth & Beyond.

:cry:

Skrevet (endret)

Det var stats av denne typen jeg mente ja, men må si at formatet var en smule uoversiktlig. EA skulle lært av Blizzard vettu ;)http://www.blizzard.com/war3/races/

Edit: Dessuten sier forfatteren selv (dvs han som har "henta" statsen), at tallene er ikke 100% nøytaktige.

Endret av Anthropod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...