maZe- Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Hei. Har akkurat satt meg ned å tenkt noe nytt med designet til firmaet mitt. Det er ikke ferdig ennå, men synes jeg er på god vei til noe ordentlig. Hva tror dere? Websiden
Landeplagen Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 (endret) Den var fin. Eneste jeg personlig ser på som en minus-faktor, er at siden er litt forvirrende for internett-uerfarne folk, kanskje... Hadde vært greit om du samlet linker og info mer sentralt på siden. Gjør den smalere, kanskje? Men ikke hør på meg. Er ikke ekspert av noe slag. EDIT: Forresten, glem det. Endret 7. april 2007 av MartinLande
Stian Jacobsen Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 (endret) Nå er jeg litt forvirret... innholdet på denne side minner om Medicon Media og Frisk Grafiske og dream house data.. Er det en sammenheng mellom alle disse?!! En annen ting.. ser på siden du har nå.. hvorfor bruker du engelsk tagg line på logoen når du retter deg mot norske kunder? Endret 7. april 2007 av MrNeeon
Sindre-91 Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 (endret) Nå er jeg litt forvirret... innholdet på denne side minner om Medicon Media og Frisk Grafiske og dream house data.. Er det en sammenheng mellom alle disse?!! En annen ting.. ser på siden du har nå.. hvorfor bruker du engelsk tagg line på logoen når du retter deg mot norske kunder? 8325618[/snapback] Første jeg tenkte på når jeg kom inn her var siden til Svendsen ja, bruker samme opplegget rundt om kring på siden som han! Skal ikke si at jeg ikke har blitt innspirert av andre men men!.. Fine farger, elsker lyse farger så der traff du meg ihvertfall:D Hva er pointe med disse store boksene mitt i designet ? :S Blir bare forstyrrende for meg! Endret 7. april 2007 av Sindre-91
Ozwald Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 (endret) Personlig synes jeg det ble alt for lite luft på denne siden, og jeg synes boksene og egentli alle grafiske elementer var for store. Menyen synes jeg ypperlig og du burde kanskje gå mer utifra den. Den grå skillelinjen synes jeg ble alt for stor, og passte ikke så veldig godt inn etter min mening. For mange, og forstyrrende bokser. Ellers må jeg si at dette er veldig krass kritikk fra min side, men ettersom det er et webdesign firma så synes jeg det kan forventes. Siden er helt grei, men som webdesign firma synes jeg den bør være litt mer enn grei. Endret 7. april 2007 av Ozwald
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå