MariusAndreNilsen Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Hei. For noen år siden hadde jeg dilla på ett eller annet drug dealer spill! Det var ikke noe bilde eller noe slikt. Bare tekst og tall. Der du flytta deg fra område til område i usa, der du kjøpte drugs og dro til andre områder for og selge dette med profitt igjenn. Husker ikke hva det het eller noe. Er det noen som vet dette? Evt. har det ? På forhond takk for svar
ShaNickolas Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 (endret) nordic mafia, det er det sikkert 8321783[/snapback] Mer som ikke Nordic Mafia , det er jeg sikker på Er nok DopeWars du snakker om. Et lite program enten i Dos eller Windows versjon EDIT: HER FINNER DU PROGRAMMET HER HAR DU ONLINE VERSJON Endret 6. april 2007 av _Sha9ick_
valentino Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Er det Drug Lord du tenker på? Du finner versjon 2.2 på følgende link: http://www.geekhideout.com/druglord2.shtml Versjon 1 var i et DOS vindu og veldig lite grafikk. versjon 2 er bedre etter min mening.
ShaNickolas Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Er det Drug Lord du tenker på? Du finner versjon 2.2 på følgende link: http://www.geekhideout.com/druglord2.shtml Versjon 1 var i et DOS vindu og veldig lite grafikk. versjon 2 er bedre etter min mening. 8321840[/snapback] Mener de to spillene er ganske like
MariusAndreNilsen Skrevet 6. april 2007 Forfatter Skrevet 6. april 2007 Hehe, Takk for alle svar Det var nok dope wars jeg tenkte på menne det driver og låser seg hele tiden. Kommer opp at jeg må debugge det og slikt! hva kan det komme av ?
MariusAndreNilsen Skrevet 6. april 2007 Forfatter Skrevet 6. april 2007 Er ett til problem med dette. Jeg får bare spilla ca 5 min i gangen. Hva kan dette komme av? Før satt jeg jo på timesvis i samme gamet. Men når stopper det etter 5 min kanskje ?
ShaNickolas Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Er ett til problem med dette. Jeg får bare spilla ca 5 min i gangen. Hva kan dette komme av? Før satt jeg jo på timesvis i samme gamet. Men når stopper det etter 5 min kanskje ? 8322799[/snapback] Trail versjonen sikkert?
MariusAndreNilsen Skrevet 6. april 2007 Forfatter Skrevet 6. april 2007 Fikk til og endre det med lenga på spillet Så nå er det bare det problemet at det låser seg ijenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå