Gå til innhold

Midtstilt signatur? Hvordan?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan også trykke på det jeg har markert før du skal poste! Får å nettopp finne slike koder

Endret av Ljå
Skrevet (endret)

Må legge til at sist jeg prøvde meg på "center" i signatur, så fikk jeg melding fra admin om at dette ikke var lov. Så jeg ville revurdert å bruke det, egentlig.

Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse, samt lar deg lage lenker. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel.

Edit: (Uff nå virka jeg veldig wannabe-mod. Det var ikke meninga, ville bare si fra. :p)

Endret av Nevnarion
Skrevet (endret)

Jeg fikk også melding om at dette brøt med reglene, men jeg fikk raskt en ny melding om at de hadde gjort om retningslinjene til å tillatte midtstilling av signaturen. Dette var i midten av november 2006.

Vennligst fjern enhver form for justering i din sigantur, dette er ikke lov :)

Jeg henviser til retningslinjene punkt #12.

Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse, samt lar deg lage lenker. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel.

Han en fin dag, mvh

Ole Marius :)

Ikke tenkt mer på det, signaturen din brøt med retninglinjejne før vi endret de :) Nå er det lov med plassering av signatur, før var det ikke ;)

Mvh

Aalton

Endret av shadowlands
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...