Gå til innhold

Den lille Biketrial tråden ^^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor kjøper dere disse Monty`ene jeg har hørt så mye om?

Link gjerne til flere nettsider som selger utstyr og sykkler, samt rammer og slikt;)  Alt av intiresse..

8816404[/snapback]

Her feks... Ikke der jeg kjøpte min, men...

Skrevet

Det er mulig, men det er mye lettere og kjøpe fra Spania eller England.

Her er en meget god side som viser hvordan rammene ser ut, så bare googler du det etter på :] Easy piecy

Skrevet

jepp, takk for all hjelp..

Jeg lagde en liten film i dag, men får ikke redigert den..

Hadde tenkt å vise den frem for dere her i den lille tråden men det blir vell ikke noe av det nå;)

Synes det er dumt att det er så lite intiresse for biketrial i Norge jeg, folk vet ikke om sporten..

Skrevet
Synes det er dumt att det er så lite intiresse for biketrial i Norge jeg, folk vet ikke om sporten..

8820994[/snapback]

QFT Synd at ikke folk kan lese tråden og vise litt interesse :thumbdown:

det er gøyere dette en og sparke et rundt objekt rundt på en firkanta bane :ph34r:

Skrevet

8820994[/snapback]

det er gøyere dette en og sparke et rundt objekt rundt på en firkanta bane :ph34r:

8821179[/snapback]

Haha, så enig så enig:)

Vi skulle ordna ett lite treff folkens, hatt en dag eller to der vi har kjørt rundt i gatene, kanske i Trondheim? Da kunne vi tatt med oss NRK Tyholdt til å lage en liten reportasje de kunne vist på den lokale sendinga :thumbup:

Skrevet

8820994[/snapback]

8821179[/snapback]

Haha, så enig så enig:)

Vi skulle ordna ett lite treff folkens, hatt en dag eller to der vi har kjørt rundt i gatene, kanske i Trondheim? Da kunne vi tatt med oss NRK Tyholdt til å lage en liten reportasje de kunne vist på den lokale sendinga :thumbup:

8821192[/snapback]

Hvis du / NRK spanderer flyturen opp og sykkelen i bagasjen ok! :tease:

Skrevet
takker, men den første var jo genial:)

Er vi de eneste som er aktive i denne tråden eller?:p

8822101[/snapback]

Death to the infidels. kom igjen peepz vis interesse! Liksom :dontgetit:

Skrevet

Har ikke orket å se nermere på saken enda.. Kan komme iløpet av noen uker, klassetur, vårånnd og gårdsarbeid står for tur;)

Ha en riktig go sommer folken, og ikke glem å sykkle masse;)

• 2 uker senere...
Skrevet

hey så det er folk som driver med Bike Trial her ja :D kom dere inn på bike-trial.net og registrer dere det er mange med samme interesse som dere der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...