DE1 Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 (endret) Heisann! Fikk vite nå i påsken at jeg har fått jobb på Statoil bensinstasjon på Gjøvik. Skal foreløpig jobbe annenhver søndag, 8 timer. Noen som har noe erfaring herifra..? Mye dritt i helgene? Veit ikke om det blir sen- eller tidlig vakt. Dag-Erik Endret 7. april 2007 av DE1
V_B Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Du burde kanskje endre litt på navnet på posten, kanskje "Erfaringer som ansatt i Statoil? (Bensinstation). Tror dette er som alle andre jobber der man må yte kundeservice, vil anta at søndager er en rolig dag og det sikkert er helt ok å jobbe på.
DE1 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Skrevet 7. april 2007 Du burde kanskje endre litt på navnet på posten, kanskje "Erfaringer som ansatt i Statoil? (Bensinstation). Tror dette er som alle andre jobber der man må yte kundeservice, vil anta at søndager er en rolig dag og det sikkert er helt ok å jobbe på. 8325779[/snapback] Endra nå. En kamerat som jobber der (en annen statoil, annen by) hadde 85 på ukedager og 105 i helgene tror jeg det var. Isåfall er det jo veldig kjekt å jobbe søndager da.. Er litt skeptisk på kveldene der.
V_B Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Tror ikke det er noe å være skeptisk til, du møter sikker masse hyggelige folk! Den eneste faren er vel kanskje det at det kanskje kan være litt lite å gjøre til tider, men jeg skal ikke si noe sikkert ettersom jeg aldri har jobbet på en slik plass selv! Men jobb er jobb, jeg hadde tatt den! =)
DE1 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Skrevet 9. april 2007 Hehe, forelpøpig er det en del varepåfylling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå