Halleraker Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Vi er 2 kompiser som har kjøpt RA2.. På min data går det fint å innstalere det. Men på hans kommer det feil mld. når han trykker innstall. Vi har begge acer data og windows xp. Har prøvd å kjøre i kompitabel 95/98 modus.. Ingenting hjelper. Hva skal jeg gjøre ????
JimL Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Like morsomt hver gang. Det hjelper fryktelig hvis du skriver ned feilmeldingen som kommer, sånn at vi har noe å gå etter.
Halleraker Skrevet 6. april 2007 Forfatter Skrevet 6. april 2007 Like morsomt hver gang. Det hjelper fryktelig hvis du skriver ned feilmeldingen som kommer, sånn at vi har noe å gå etter. 8319589[/snapback] Kommer den klassike feilmeldingen fra windows XP. "Setup.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntruftne. Viss du hold på med noe, kan informasjonen du arbeidet med ha gått tapt. Fortell microsoft om dette problemet. Send feil rapport / ikke send feilrapport." Se vedlegget.. har tatt print screen av feilmeldingen. TRENGER SVAR!! Må da vær noen som har greie på dette problemet :/
JimL Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Hva står det i feilmeldinga da? "hvis du vil se hvilke data denne feilrapporten inneholder, klikker du her"
Halleraker Skrevet 6. april 2007 Forfatter Skrevet 6. april 2007 Ingen så har fått dette til før ? Se bildet
-Lasse Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Ting tar tid ? For et jevla møkka spel. Kunne jo hevet pengene i dass i stedet! 8319917[/snapback] Altså, det er en time siden du la inn første inlegget.. Ta og spill et annet spill så lenge, så kommer du tilbake til tråden etterpå.
thehook2 Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Kan prøve å trykke høyre musetast på oppstarsfilen som ligger på cd'en. Deretter gå til fanen kompaniblitet, el lignende, for så å kjøre kompaniblitet med en tidligere windows version 2000, 98... Eller så er det andre alternativer der også på samme "fane" som kompaniblitet, har hjelpet meg ved noen spill. Vet ikke om fungerer, men verdt å prøve.
JimL Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Prøv å installere denne, har visstnok funket for andre med samme problem http://www.macrovision.com/products/safedisc/downloads.shtml
JimL Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Tssh, også ingen statusoppdatering på hele ti minutter
Halleraker Skrevet 6. april 2007 Forfatter Skrevet 6. april 2007 Prøv å installere denne, har visstnok funket for andre med samme problemhttp://www.macrovision.com/products/safedisc/downloads.shtml 8319960[/snapback] Det jikk å innstalere det nå Stor takk til deg
nabbskall Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 (endret) Ingen så har fått dette til før ? Se bildet 8319835[/snapback] Jo, jeg også, skjer etter en liten stund når jeg installerer spillet, klikker det helt, og den meldingen kommer opp... Endret 21. april 2007 av Storleer
nabbskall Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 (endret) Prøv å installere denne, har visstnok funket for andre med samme problemhttp://www.macrovision.com/products/safedisc/downloads.shtml 8319960[/snapback] Jøss, så ikke denne med det samme. Nå funker det!! Tusen takk skal du ha!! Skulle akkurat til å opprette egen tråd før jeg søkte opp denne Endret 21. april 2007 av Storleer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå