Akidon Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 (endret) I det siste har pcen min krasjet en del. Dette gjelder spesielt Når jeg spiller Warcraft 3 (Frys), Starcraft (blåskjerm) og viss jeg putter minnekort inn i kortleseren. En annen ting som iriterer meg er at pcen fryser midlertidig av og til når jeg åpener dvd stasjonen. Har gått inn i hendelseslisten og sett litt. Fant en del feil på system vet ikke om det er relevant eller ikke. Men her er de: Tjenesten OrangeWare USB Enhanced Host Controller Service kan ikke startes på grunn av følgende feil: Tjenesten kan ikke startes, enten fordi den er deaktivert, eller fordi den ikke har noen aktiverte enheter tilordnet. Installasjon mislyktes: Kan ikke installere følgende oppdatering med feil 0x8007f01f: Sikkerhetsoppdatering for Windows XP (KB925902). Installasjonen av Windows XP Hotfix KB925902 mislyktes.Installasjonen av KB925902 ble ikke fullført. Nettverksadresseoversetteren (NAT) kan ikke sende forespørsel om en operasjon i oversettingsmodulen i kjernemodus. Dette kan tyde på uriktig konfigurasjon, utilstrekkelige ressurser eller en intern feil. Dataene er feilkoden. Specs: -dfi lanparty n4 sli -x2 3800 -2 gig ram Er tydelig at det er en del som er galt med maskinen min. Noen som vet hva? Finnes det forresten noe måte å finne ut hva som står på blåeskjermen med? Endret 6. april 2007 av Akidon
Akidon Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 Ingen som kan gi meg noen tips? Vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå