Tatt av vinen Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 (endret) Jeg har en viss interesse for profesjonell gaming innen CS og har mine favorittspillere som spiller på høyt nivå. Derfor vil jeg gjerne høre om dere forumnisser som følger litt med rundt profesjonell CS-gaming også har en formening om progamere, og hvem som er favoritten. Men, naturligvis vil en ikke ha rene telletråder her på forumet, og reglene faller også under kategorien CounterStrike. Med hensyn til disse har jeg satt sammen noen helt enkle regler som ikke skulle være så vanskelige å forholde seg til; - Ha med nick, og ikke bare navn og etternavn. - Skriv gjerne litt hvorfor, og hva som er spilleren(e)s 'spesialitet' eller hovedoppgave. - Hvilken klan spilleren spiller for er også interessant. - Om spilleren er aktiv eller ei (det er nemlig lov å poste spillere som har lagt opp. Eksempel på disse kan være de to velkjente norske spillerne XeqtR og beselbub). Da vil jeg begynne med aktive Ola "elemeNt" Moum, som idag spiller for den norske toppklanen MeetYourMakers. Dette er en spiller jeg holder øye med hver gang ser MYM-laget i aksjon. Denne karen har en utrolig aim, kjenner spillet ut og inn, og drar alltid med seg en motspiller før han selv faller. Spilleren har en klanhistorie i NoA, Mibr og 4Kings - dette sier vel sitt om hva denne spilleren har prestert innen elektronisk sport, nærmere bestemt CounterStrike, opp igjennom tidene. Endret 5. april 2007 av Leptox
Ksungam Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Følger lite med nå om dagen, men element var/er min favoritt og. Vill aim, utrolig smart, kan kjøre taccs. Som cs-spiller er han komplett. Elsket gamle NoA (elemeNt, XeqtR, Naikon, method og shaguar). På den tiden var han verdens beste cs-spiller. Og jeg har troen på at han kan bli det igjen med MYM.
.tomf Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Følger lite med nå om dagen, men element var/er min favoritt og. Vill aim, utrolig smart, kan kjøre taccs. Som cs-spiller er han komplett. Elsket gamle NoA (elemeNt, XeqtR, Naikon, method og shaguar). På den tiden var han verdens beste cs-spiller. Og jeg har troen på at han kan bli det igjen med MYM. 8318191[/snapback] ZiroN beskrev mine tanker angående temaet ganske bra, så jeg vil ikke komme med noen flere begrunnelser. elemeNt er og vil alltid være en av de beste.
sebbe1122 Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Følger lite med nå om dagen, men element var/er min favoritt og. Vill aim, utrolig smart, kan kjøre taccs. Som cs-spiller er han komplett. Elsket gamle NoA (elemeNt, XeqtR, Naikon, method og shaguar). På den tiden var han verdens beste cs-spiller. Og jeg har troen på at han kan bli det igjen med MYM. 8318191[/snapback] ZiroN beskrev mine tanker angående temaet ganske bra, så jeg vil ikke komme med noen flere begrunnelser. elemeNt er og vil alltid være en av de beste. 8318330[/snapback] heatoN er 1 av mine favoritter han var en av di beste eller den beste med colt og ak seint på 90 tallet, og no er han leder av clanen NiP, som ikkje går så bra etter at vilden og spawn gjekk ut av den men vi får håpe at NiP tar seg opp igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå