glowpipe Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 har leta gjennom options og i boka til spillet. men fant ikke noe om quicksave eller quick load. Så jeg trodde ikke det var Quick save/load i spillet. Men plutselig uten vilje, kom jeg nær F6 knappen og spiller var lagra. så starta jeg å lete etter quick load. men den har jeg ikke funnet. noen som kan hjelpe ?
glowpipe Skrevet 5. april 2007 Forfatter Skrevet 5. april 2007 hmm. jeg trykka på alle F tastene. men ingen loadet spillet :/ håper heller ikke det er F7 :o så lett å trykke feil når du egentlig skal save ^^
glowpipe Skrevet 5. april 2007 Forfatter Skrevet 5. april 2007 F7 virket ikke for meg. men ikke fordi det ikke var den knappen. men jeg sjekka i console. og der stå det couldnt find saved game. navnet på pc'en og brukeraccounten er "Alex Glowy" så save gamen blir Alex Glowy_quicksave. når jeg trykker på quickload så skriver den bare Alex og finner ikke resten og klarer derfor ikke å loade
SkinnyT Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Hadde samme problem som deg, quickload fungerte ikke, så jeg måtte restarte spillet for å loade quicksaven. Det du kan gjøre er å gå inn i "STALKER-SHOC", åpne user.ltx med notepad og kopiere inn: bind_console save mysave kF10 bind_console load mysave kF11 Da bruker du F10 til å quicksave og F11 til å quickloade. Fungerer fint.
Glipp Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 dette ble vel fikset i 1.0001 patchen. funket ikke til meg før heller, men nå funker det helt fint F6 quicksave F7 Quickload
Sjefern Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Dette er fordi du har to navn i windows brukerkontoen din. Kaller du deg bare "alex" funker det fint å save som vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå