Gå til innhold

Bærbar gamer pc noen?


anoj

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en stasjonær pc nå og den er 1 år gammel og jeg har begynt og få mye problemer med den sånn som crash med spill ,kan ikke installere programmer. da lurer jeg på om noen veit om en bra bærbar gamer pc som man kan spille wow , css uten problemer. hilsen anoj

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt flere krav hadde nok vært kjekt.

 

Krav til skjermstørelse, vekt og pris f.eks?

8313592[/snapback]

 

det er egentlig litt det samme med skjerm og vekt og sånnt tenker mere på innholde at det skal være bra og at pc'n ikke blir så fort varm sånn at jeg kan game lenge på den ;)

Lenke til kommentar
Laptoper blir generelt ganske varme rimelig fort.

 

Toshibaen som ble linket til lengre oppe her ser rimelig grei ut, og Toshiba er generelt gode PC'er.

 

Men det hadde vært lettere å anbefalt noe med en maksgrense på pris :)

8314163[/snapback]

 

dem jeg sitter ved siden av på tg har bærbare pc'r og de har hatt dem på i hele dag :S men har ikke tenkt og kjøpe pc som er langt over 10000 fordi for 1 år siden kjøpte jeg en pc til 12000 og den er helt ødelagt nå : spill crasher, kan ikke installere programmer og jeg kan ikke se filmer på sånn som youtube,googlevideo, og sider som dem jeg kan se i 19-23 sekuner så bare stopper filmen men den fortsetter og bufre. Og jeg har reformatert som bare det men ingenting hjelper så da må jeg nesten kjøpe meg en ny

Endret av anoj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...