Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

BF2, BF2142 og reboot.


Anbefalte innlegg

Det hele begynte en til da vakker dag, satt på lan og hadde nett installert BF2, kun 2-3 uker siden jeg spilte det sist. Da jeg startet det opp, ble skjermen svart en stund, som om den stilte inn oppløsningen, jeg hører en "prikking" i høytalerne, og PCen skrur seg av. Etter å ha stilt oppløsningen til 1280x1024 i Video.con, klarer jeg å logge meg inn, men når jeg connecter en server forsøker bf å konfigurere videoinstillingene igjen, og maskinen slår seg av.

 

Det kan virke som flere har problemer med at BF plutselig slutter å fungere, noen som kjenner seg igjen? Jeg begynner i hvertfall å bli fryktelig irritert. Det samme skjer forøvrig når jeg prøver BF2142 demoen... Kan det være noe med skjermkortet? fcuk!

 

Det mest irriterende med problemet er at det kom helt uanmeldt, uten endring verken i hardware eller software.. :no:

 

Har forsøkt: Forskjellige drivere til skjermkort, memtest, formatering...

 

Noen forslag? Takk på forhånd!

Endret av Ciwie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Intel P4 2.4GHz

ATI Radeon x850XT AGP

Corsair og Apache 1,75gb RAM

ASUS P4S8X

 

Ikke akkurat den beste maskinen til å spille bf2, men det fungerte smertefritt før til nå...

 

Noe annet som er verdt å nevne er at "halve" pcen slår seg av. Jeg hører den karakteristiske "sum-out" som kan bety at i hvertfall harddiskene slår seg av. Men det er fortsatt bilde på skjermen, og det er fortsatt noen av komponentene som summer og går!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...