Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

"Liten" førstegangsbil til ungdom?


ExteC

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en førstegangsbil (Maks 40k)

 

Har null og nix peil på bil selv, men heldigvis kan pappa en go del. Problemet er bare de bilene han mener jeg bør se på. De er som regel stygge (For gammel type), for firkantede (Les: volvo).

 

Har kikket en GOD DEL på finn nå, men klarer ikke finne alt for mye spennende. Har sett på rover 200 Si 16V TwinCam (1996), pen bil men har hørt det er mye tull med de? Likte bilen, den var sprek å kjøre! Noen som har erfaringer med denne type bil?

Har også tenkt på noe som Mazda mx 3, mazda 323 F osv..

 

Er altså på utkikk etter en liten bil (gjerne 3 dørs), av nyere modell, som er litt sprek.. Noen som har noen gode tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, har jo tenkt i de baner også.. Har vært å sett på en A4, men den var i utrolig dårlig stand.

Eneste problemet er at de er svindyre å forsikre, og har som regel gått veldig langt. Trenger jo ikke å ha noe å si det, men har fått veldig sansen for små biltyper som f.eks Civic, 323F osv..

Lenke til kommentar

Ja, det er omtrent noe sånt jeg har tenkt.

"Sprek" var nok feil ord å bruke. Trenger ingen 200hk, men tenkte på noe med rundt 100 og oppover..

 

Noen som har erfaring med rover 200? Har hørt det er dårlig merke og taper seg mye i verdi, og er svindyrt å reparere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...