Gå til innhold

Fins Pandora's Clock på DVD?

Raste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så filmen Pandora's Clock for noen år siden, og syns denne filmen var konge...

Og har ikke funnet den på dvd ennå, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i denne filmen hen?

Det hadde vært konge vis noen viste det :thumbup: ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gjorde et søk, men fant det ikke på noen butikker, men ser ut som den vil komme på dvd i usa om en stund, da den ligger inne på amazon.com, men uten bilde eller info om når den blir sluppet

Skrevet
Vil sone 1 funke?

8309272[/snapback]

Bare viss du har en sonefri DVD spiller

8309333[/snapback]

Hvordan kan man skjekke om man har det?

Skrevet
Vil sone 1 funke?

8309272[/snapback]

Bare viss du har en sonefri DVD spiller

8309333[/snapback]

Hvordan kan man skjekke om man har det?

8309348[/snapback]

Det beste hadde jo vært å sette i en sone 1 dvd då finner du det ut.Men noen anne måte vet jeg ikke om

Skrevet

hvis du ikke vet om de har sone 1 spiller har du det nok ikke, de fleste dvd'r du kjøper i dag er bare sone 2,(selv om mange kan gjøres sone frie) er dvd spilleren ny, kan du prøve å søke på nettet etter model navnet, da kommer det kanskje opp en guide om hvordan du kan gjøre den sone fri, ofte noe så lett som å taste en kode på fjernkontrollen

• 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Kan veldig tett på garantere at den utgivelsen ikke er veldig offisiell, og trolig basert på en gammel VHS-kassett eller et TV-opptak.

Det at det kun er 1 'brukt' eksemplar tilgjengelig, og at selgeren er den samme som har gitt den ene superanmeldelsen gir ganske klare indikasjoner i den retning.

Amazon tar så vidt jeg vet ikke PayPal (pleide i hvert fall ikke gjøre det).

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...