Glory_Man Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 I det siste har BFME 2 begynt å minimere seg HELE tiden, da snakker jeg det sekundet jeg går inn i det, dette er et kjempeproblem. Noen ideer?
araziel Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Hvis noe minimerer seg kan det jo være at en annen applikasjon stjeler fokus. Sjekka at ikke virusprog forsøker å oppdatere seg e.l. Vet NOD32 gjør dette hvis det ikke får kontakt med server når det prøver. Og du kan bruke xp powertoys til å hindre applikasjoner i å stjele fokus. Ikke nødvendigvis dette som er problemet, men kan jo være det. Og det heter forresten minimering.
Glory_Man Skrevet 4. april 2007 Forfatter Skrevet 4. april 2007 (endret) Hvis noe minimerer seg kan det jo være at en annen applikasjon stjeler fokus. Sjekka at ikke virusprog forsøker å oppdatere seg e.l. Vet NOD32 gjør dette hvis det ikke får kontakt med server når det prøver. Og du kan bruke xp powertoys til å hindre applikasjoner i å stjele fokus. Ikke nødvendigvis dette som er problemet, men kan jo være det. Og det heter forresten minimering. 8308124[/snapback] vet det. Men det er sånn minimum 3 ord i emne greia så jeg måtte dele det orginale ordet i 3 jeg har forresten vista,så vet ikke helt med xp powertools Endret 4. april 2007 av Glory_Man
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå