Gå til innhold

Respons på personlig blogg


Anbefalte innlegg

Hællæ,

 

Har akkurat laget meg en ny personlig side med litt forskjellig innhold. Trenger gjerne tilbakemeldinger på designet før jeg forsetter videre.

 

Er det noe jeg kan gjøre bedre, eller anderledes? Er ikke helt hundre prosent fornøyd med headeren. Og ønsker å lage noe effekter ut fra høyre side. Eventuellt de samme bladene som jeg har i headeren.

 

Noen som har noen innspill? :)

 

http://www.h-base.org/nybase/

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er på riktig vei :)

Du har en del her som kan rettes på, så her har du en liten liste (Håper du ikke blir sur)

 

1 - Siden er alt for liten. (660px av 663px er satt av til innhold) øk siden til minimum 800px

2 - Øk størrelsen på skriften..

3 - Legg til en farge.. to farger kan bli ganske kjedelig. Spessielt siden du bruke nyanser av samme farge..

4 - Rammen rundt er blurry og ufyselig.. (Hvorfor er "rammen" firkanting og navigasjonen avrundet?)

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg ikke helt hvorfor mam skal bli sur for ett veldi konkret innlegg som hjelper meg på rikti vei. :)

Hos meg ser siden veldi stor ut samme med skrifta. jeg er redd det har med at jeg sitter på bærbar som ikke har all verdens grafikk kort. Så hvis dere kan poste ett skjerm bilde av hvordan dere ser det, samt den blurry delen du mente. Takk igjen.

Lenke til kommentar

Syntes dette var pent jeg!

 

Men de oransje overskirftene var kanskje litt sterke? eller er det bare min skjerm?

 

Ble kanskje litt rotete..Kanskje tone ned fargene på høyre margen?..

 

Tables! Dem skal bort..

 

Dette blir bra! :thumbup:

Endret av Einar
Lenke til kommentar
Syntes dette var pent jeg!

 

Men de oransje overskirftene var kanskje litt sterke? eller er det bare min skjerm?

 

Ble kanskje litt rotete..Kanskje tone ned fargene på høyre margen?..

 

Tables! Dem skal bort..

 

Dette blir bra!  :thumbup:

8306546[/snapback]

På høyre siden, mener du selve Prosjekter, Avstemning, og Kontakt boksene?

 

Tables, ja jeg vet desverre.. De overskriftene var ment å være litt sterkere faktisk, men lurer på om jeg skal dempe dem littegranne.

 

Men kan noen kanksje poste et skjermdump, slik at jeg kan se hva som er feil på en annen skjerm enn min egen. Har ikke tilgang til noe annet akkurat nå.

Lenke til kommentar
Beklager.. jeg sjekket ikke kildekoden..

1 - Bruk CSS og kast Dreamweaver i søppelkværna

2 - Som jeg sa.. bruk minimum 800piksler i bredden

3 - Få validert HTML'en din... (Igjen, dropp dreamweaver!!)

8310573[/snapback]

1. Bruker jeg ikke css? Bruker faktisk flere css filer, men du mener kanskje noen av de span classene til tekstformatering? Eller?

 

2. Er desverre ikke enig. Ennå. Jeg må se det ordtnli med en større skjerm i morra før jeg bestemmer meg helt ;)

 

3. On my way. Og hvorfor ikke dreamweaver, er ikke dette verdens mest brukte verktøy for nettsider? :)

 

...

Har forresten begynnt smått på undersidene. herog herhvis noen har noe å utstede.

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
Å bruke CSS til bare å formatere tekst er det samme som å bruke TV'n til bare å se på tekst-tv...

8312646[/snapback]

 

Hehe... :)

 

Du bør tenke på å minimere filstørrelsen på headerbildet - det tar en liten evighet å loade det på mitt nett som ligger godt over gjennomsnittet hastighetsmessig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...