Maral Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 (endret) Har en Hp Pavilion W5060.no som ikke vil starte ordentlig. Det som skjer er at maskinen starter, og alt går bra til sekundet før den sorte Windows-laste skjermen kommer, da starter enten maskinen på nytt (og ender da på neste "hendelse") eller så får jeg beskjed om at Windows hadde problemer med å starte og jeg hjar da mulighet til å starte Windows vanlig, i sikkerhetsmodus etc. Ingen av modusene hjelper, dataen jobber litt (for skriften nederst på skjermen), men ingen ting skjer. Har prøvd å formatere HD da jeg trodde det kunne være problemet, men det hjalp ikke. Har også byttet HD uten at det hjalp. Jeg har hatt lignende problem før (tror jeg ) og da var det Hovedkortet som hadde takket for seg Et problem jeg har da er at hvis det er hovdekortet, type ASUS PTGD1-LA, er at den ikke er i produksjon lengre og kan være litt vanskelig å få tak i... spesielt en kløne som meg Alle viftene fungerer og den lager ingen "ulyder" i det hele tatt. Dette skjedde av seg selv. Jeg hadde spilt WoW, men avsluttet WoW og lot maskinen stå på mens jeg var ute og handlet. Kom hjem etter 15-20 min og da viste maskinen at den hadde problemer ved oppstart av Windows. Endret 3. april 2007 av Maral
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå